Selasa, 30 Disember 2008

Resident Evil.... Degeneration

.
story siang tadi... actually planning utama aku nak ke summit nak buat benda lain... finally terbuat benda lain boleh.... so pada mulanya sampai ajhe kat SUmmit tu terus gi McD... pekena properity.... tiba tiba ngidam.. boleh....

settle bila dah jalan jalan kat bawah tu.... ada plak sale kan... so tak pasal pasal aku rembat 2 helai baju untuk kerja.... settle ajhe letak barang ke kereta.. and ambil barang lain... dengan harapan nak buat something lahh.. sekali sampai atas kedai tu tutup....

so bila dah tutup... member aku ni duk beli dvd... aku pun pada mulanya... ala ala malas nak beli... so just berdiri sambil usha cerita yang dipasangkan... (sampai orang kedai dvd ingat aku ni mata mata.... siap tanya kan member aku yang duk tengah deal beli dvd... " itu baju oren kawan you kan..." dammed... nampak macam spy ke aku ni.. wakakka... tak bleh blah... beb)

last last duk layan movie yang dipasangkan tu macam menarik... terus terpengaruh and beli... boleh....

balik terus... duk layan... dammed... citer ni memang WOW.... ehh termasuk lagi trademark Amyza&Khairil... apakes ngan aku ni... heheh tapi citer ni memang bestla...

walaupun aku just layan menggunakan pc aku yang hampeh dot com ni... but... grafik dia memang superb beb.. jalan cerita dia pun not bad... pada akulahh.. dorang ni duk citer pasal virus apa ntah... and pasal zombie... hehehhe....

tapi pada aku... mutu movie ni.. grafik dia memang menarik... animation perhh.. sampai watak perempuan dia memang cute bangat lahh... so.. pada korang yang ingin beli dvd ni.. beli lahh.. pasti puas hati.. tu pun kalau korang minat animation lahh kan....

so layan....

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin