Ahad, 21 Disember 2008

HangOut with Lolly & Inspire...

.
yo... wah banyak plak update aku kali ni.. macam mna buat kan... hehehehe... so kali ni nye citer... pagi pagi... aku dapat sms dari si Lolly tanya aku pasal "Uols tak mai ke Padang Timur".... aku yang tengah amai amai duk pikir.... maklumlah aku balik malam tadi kul 4.30pagi occay.... kenapa orang duk citer pasal Padang Timur ni...

coz before that time kat office.. si NDR ada gak tanya aku pasal padang timur ni... tapi aku memang tak tau... so aku pun duk ngencing dia.. kat stadium mppj arah timur... hehehe kena bawa compass kalau nak tau yang mana padang timur... boleh....

so aku reply back.. ada apa kat situ... dan kat mana PadangTimur tu... heheheh.. rupanya dataran depan AmcorpMall... ada karnival SehatiBerdansa.... so aku pun.. occay... then si Lolly sms again tak mai ke.. coz si Ebi ada perform... sambil turun menambahkan statement dia... mengatakan Nadia pun perform.. and dia mai ngan si Inspire.. berdua ajhe...

so aku pun tengah sengal... kat umah duk menunggu member aku tak sampai... so finally bersiap dan shoot terus ke tempat event... dan sampai ajhe.. kebetulan si Nadia baru naik stage.. tapi aku tak sempat lahh nak berlari bagai kan... so aku terlepas capture one video dia...

sementara dia tengah nyanyi aku duk mencari 2 aweks ni.. rupanya dorang duk melepak belakang stage berborak ngan si Ebi... so aku mai.. salam bagai ngan Ebi.. borak borak sikit... sembang pasal plan on sunday.. coz maybe si Ebi turut join weols nanti... hehehe..

sambil tu aku dengar lahh si Nadia dah nak Nyanyi second song.. so aku terus ke depan untuk capture another one song yang dia perform.. atleast dapat lahh satu song kan... hehehhe... sempat snap beberapa pic si Nadia yang duk berbual terlebih dahulu...

so kat bawah ni lagu yang aku capture.... hehehehhe soundtrack Histeria... by Nadia... hehehhe layan ye...



so... settle ajhe si Nadia perform... si 2 aweks tadi ni.. pun ajak melepak layan movie... tapi kitorang tak sure lagi... nak nengok movie apa... so aku pun ajak lahh gi menonton kat OneUtama... coz sana tak jammed sangat kalau still awal pagi... heheheh.... sampai ajhe kat wayang kitorang duk decide nak nengok movie.... Histeria.... hehehehhe dammed... 2 kali aku nengok...

tapi.. untuk tontonan kedua yang aku nengok.. ada beberapa scene yang dipotong... hemm.. kenapa ye... maybe coz tayangan ni siang kot.. so tak sesuai if ada parent yang mai bawa anak anak... hehehhe.... so settle layan movie tu.. kitorang pun balik.. coz si Lolly ada majlis member dia wedding kat SriRampai... heheheh... so aku pun drop dorang kat KelanaJaya Station .. and then aku pun cabut balik umah... hehehhe....

so gitulahh citernya.... occaylahh nantikan next Topic occay...

TakSangkaYe...
.

2 ulasan:

Unknown berkata...

jelingan tajam tuh...wakakaka

KeMatZ berkata...

tu lah nasib baik tak kena histeria

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin