Sabtu, 20 Disember 2008

Ku Pergi Lagi Layan Teater....

.
hehehe.... bila settle ajhe farewell member aku tu... aku nengok jam ditangan baru ajhe around 9.30malam... wayang histeria yang aku book pukul 11.30malam... nak pulang ke rumah.. terasa lahh malas ingat mau terus ajhe sampai ending kan.... so tiba tiba kebetulan aku dari HartaMas melalui PJ14...

So mula terpikir mau pergi nengok teater yang ditayangkan pada hari keduanya.. hemm.. purpose aku gi pun kali ni mau snap pic.. coz time first day aku tak bawa baby aku tu... so kali ni aku bawa.. so ala ala mau return lahh.. so.. sms siRomie tanya bagai.. then terus ajhe shoot ke dewan sivik...

sampai aku slumber ajhe masuk.. lihat penonton ramai gak... tapi still tak penuh lahh ramai duk tengah.. so aku terus ke tepi kiri dan duduk seorang.. rasa malas plak mau duduk ngan geng geng coz pada aku.. aku just sekejap saja... coz around kul 11 aku mau cabut.. coz mau nengok movie kan...

so aku duduk lahh sorang.... dan kebetulan time aku masuk.. babak si Mawar & Kelana di Hutan Belantara yang baru pulang dari menuntut ilmu sebelum si Mawar di serang oleh Sari... ehehehhe... so antara gambar yang sempat aku snap selama aku ada di dalam dewan itu... hehehe...

Babak... di mana... Sari menyerang si Mawar..
serta perpisahan untuk pulang ke rumah masing masing
si Mawar dan Kelana

Babak pergelutan di antara
Jalak dan Tanjung
dan saat kematian Tanjung ibu kepada Mawar
di pangkuan Mawar


Pergelutan di atara Kelana
dengan orang orang suruhan Jalak

Pergelutan di antara
Jalak dan Kelana

Babak pergelutan di antara orang orang
suruhan Jalak ketika mengganggu
Daik, Melati dan Kiambang

Pergelutan diantara Mawar
dengan Jalak dan orang orang suruhan Jalak


ya... selain tu... aku turut sempat merakam persembahan si Edlin ketika mendendangkan lagu... ketika itu beliau yang membawa watak Mawar kecewa dengan perubahan sikap Kelana yang berubah hati meminati si Melati... dengan turut berasa simpati dari Daik... heheheh....



selesai ajhe persembahan or babak ni.. aku melihat jam ditanganku telah pun menunjukkan kul 11malam.. so aku pun beredar... dan just sampai pesan kat Hudd kebetulan dia duk ngan aku time tu... dia ni baru habis buang hajat kot.. terus duk ngan aku borak borak... hehehe hudd ko nampak cute... bertudung... eheheheh...

so lepas tu aku pun terus lahh shoot gi ke Pyramid... untuk melayan movie Histeria.. so gitulahh kekdahnya ye... so nantikan lahh another story... dari aku StayTuned...

TakSangkaYe...
.

1 ulasan:

romi flizz berkata...

thanks kematz dtg..utk anugerah blog romiflizz 2008..blogger gigih aku tujukan kat ko ..hehe..stay tuned

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin