Isnin, 29 Disember 2008

Lasagna.... Nyum... Nyum....

.
semalam... tiba tiba aku sajhe ajhe buzz ym member aku... chat punya chat sajhe ajhe ajak lepak William... takSangka... dia pun tengah free and no idea nak buat apa... so on... so kitorang plan around kul 8.30mlm... member aku ni pickup aku... so kitorang terus set nak ke William....

dan kali ni aku memang dah set.. nak order lasagna... memang teringin bangat beb nak pekena lasagna kat William ni.... coz selalunya kalau aku mai... kalau aku terlupa nak order benda mean aku order menu lain... tak pun menu ni habis... so malam tadi.. finally.... dapat....

hemmm.. lasagna ayam.... si member aku tu.. order fish and chip.... dapnyerr... memang sedap lasagna kat William ni... kalau aku nak compare lasagna kat Soul&Out or SecretRecipe.... hehhe... bukan aku nak upkan William occay... ni ikut selera aku lahh.... hehehe...

ya... memang best bangat... kena plak ko makan lasagna ni dengan pekena ribena ice blended... wow.... bak kata pasangan Amyza & Khairil... ehh apakes masuk nama pasangan ni.. hehehehe.. sajhe ajhe... interprem kan...

hemmm.. lama gak... kitorang lepak situ.. sampai aku pun sempat order teh tarik lahh coz banyak benda diborakkan... wakkaka... settle ajhe.. kitorang pun gerak... gi usha tempat untuk nak countdown newyear... dammed.. awal giler ushar tempat... wakakka..

bila dah jumpa lepas tu blur tak tau gi mana.. finally gi ke UptownDamansara... coz aku nak cari t-Shirt... finally dapat lahhh 2 helai baju.... lepas tu kitorang pun balik... jam pun dah menunjukkan kul 3 pagi kot... hehehhe.. balik terus flat... wakakka...

so pada sesiapa nak rasa kebestsan... lasagna di William... silakan.. tapi seperti aku kata selera masing masing kan... hehehe... ni semua gara gara duk layan citer Garfield lahh ni tiba tiba minat nak makan lasagna... wakakakaa....

so StayTuned...

TakSangkaYe....
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin