Rabu, 17 Disember 2008

Hadiah Di Hari Natal....

.
hello... apa kes ngan thread aku kali ni ye... hemmm yelahh next week kan seluruh dunia akan menyambut hari Natal... or MerryChristmas... hemmm tapi apa kaitan ngan aku... dan kebetulan on this friday... company aku akan buat majlis makan malam sempena christmas ni lahhh...

so kitorang telah diarahkan untuk membeli hadiah untuk diberikan pada rakan sekerja kitorang... so setelah diundi oleh pihak ajk... aku telah diarahkan memberi kan hadiah kepada member lelaki... hemm membuatkan aku blur tak tau nak bagi apa...

so on ahad lepas... aku telah pun ke SubangParade... untuk mencari lahh apa yang patutkan... tu lahh kalau kena bagi kat gurlz senang ajhe.. cari ada bear ke apa kan... ni nak bagi guyz hemmm finally aku belikan ajhe benda di bawah ni ha.....

so aku pun cari lahh mug yang ada tulis cristmas sikit.... hehehe dan kebetulan ada harga setiap hadiah yang harus diberi.. untuk menggenapkan harga itu.. aku plus lah ngan hadiah yang kecik sebelah mug tu hheheheh... occaylahh atleast aku bagi kat collegue aku ni pun dia memang celebrate cristmas...

so bila aku dah setting baik bagai... aku pun wrapping lahh sendiri... actually lehh ajhe kan suruh tempat aku beli ni wrap... tapi kerana aku nak tambah another benda kan.. so aku wrap lahh sendiri.... so finally ini lahh hasilnya...

haahahahah occaylahh tu kan... janji berbungkus... tak reti aku nak buat corak corak ke apa ke kan.... so... siang tadi time aku ke office aku pun letak lahhh kat tempat yang memang telah di sediakan... hehehhe...

actually orang yang kita nak bagi ni tak tahu dari siapa hadiah yang mereka dapat... so kebetulan time aku mai tu... tak ada orang sangat... so collegue yang bakal aku bagi ni pun kebetulan ke client site.. so... lepas lahh... wakkakaka....

so... di atas ni lahh hadiah hadiah yang bakal kitorang dapat... actually untuk exhange present... baru 4 orang ajhe yang dah sediakan.... yang lain kalau korang perhatikan bungkusan dia sama tu... merupakan cabutan bertuah nanti...

kira time dinner tu atleast sorang akan dapat 3 hadiah... one door gift.... one xchange present tu... dan satu lagi... cabutan bertuah... but actually semua orang dapat... cuma tak tau hadiah mana yang dorang dapat.... but yang aku tau.. hadiah untuk aku still tak ada lagi... tak tau lahh esok kot... dah tak sure siapa bagi.. heheheheh...
so gitulahh citernya.... nak tau dinner christmas aku tu di mana diadakan... nantikan story yang akan aku share on saturday kot... coz event tu pada 19hb ni occay.. so stayTuned..

TakSangkaYe...
.

1 ulasan:

nhanania berkata...

best nyer ofis ko..ofis aku mcm haram..pokok krismas pun xde.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin