Ahad, 21 Disember 2008

Cristmas Dinner & Lepak at Hartamas Square

.
occay Merry Christmas... wahh tiba tiba ajhe aku duk merry merry apakah... actually just to sharing...about christmas dinner company aku pada last friday.... malam.... hehehhe.... dinner ni telah di adakan di Restoran Berputar Seri Angkasa....

ya majlis ni actually start kul 7malam... but oleh kerana diadakan pun on friday kan.. so sendiri mau ingat lahh jammed dia macam mana kan.... kebetulan aku mai ke sana.. ngan one collegue aku yang memang tak berani nak drive ke kl.. so dia just tumpang aku ajhe... so kitorang sampai around kul 7.30malam kot... sampai kitorang pun terus ke tempat hidangan.. dan ianya disediakan secara buffet so makan selagi mampu.... hehehhe....

ketika time makan.. sorang sorang collegue aku baru sampai.. kebetulan ada FAT kat project site.. so dorang semua dari project site terus ke KLTOWER..... so bila semua sudah ada... sambil sambil makan... majlis pemberian hadiah pun dimulakan... dengan kitorang disuruh mengambil satu nombor.. bagi tujuan cabutan bertuah....

so di atas ni merupkan hadiah yang aku dapat.... kenapa banyak.. mana ada banyak memang semua akan mendapat 3 hadiah... satu doorgift yang kecik bersegitiga tu.... dan kotak yang ada nombor tu merupakan cabutan bertuah... dan yang satu lagi xchange hadiah tu....

but kali ni.. aku agak kureng sikit.. coz aku dapat hadiah yang sepatutnya aku dapat... di mana orang yang sepatutnya memberi aku hadiah tu tak dapat hadir coz ada urusan penting... dan kebetulan dia pun tak sempat nak membeli hadiah.. so hadiah yang dia dapat diberikan kepada aku... atas persetujuan beliau lahh.... so nak tau apa aku dapat....

hahahah... kelakar kan... dan paling best hadiah cabutan bertuah tu.. boleh plak aku dapat penjagaan kulit tangan... heheheh aku nak buat apa.... nengok lahh nanti aku bagi lahh kat sesiapa yang berkenan... heheheh.....

so sambil kitorang makan... seperti biasa lahh.. duk chat borak borak... dan snap snap picture.... aku kali ni ala ala tak snap gambar sangat coz kebetulan member aku bawa dia punya dslr... so gunakan dianye camera ajhe lahh... hehehhe....

so around kul 1020malam macam tu.. semua dah mula letih.. dan minta diri dulu.. bersurai lahhh.... kira menarik gak lahh makan sambik ko boleh melihat keindahan pemandangan satu kota kl tu... di malam hari... dari aras yang tinggi itu....

ni adalah taman di bawah menara... tempat ni dah ditutup kerana sudah pukul 10malam kira habis masa beroperasi gitu... tapi kawasan ni memang lawa... ehehhehe... so kitorang pun gerak pulang.... aku kembali ke office untuk hantar collegue aku untuk ambil kereta dia semula dan one lagi kebetulan memang duk area office aku...

settle ajhe christmas dinner tu.. actually aku ada another activiti.. yang kitorang plan petang tadi.... with member UiTM aku... so sampai ajhe rumah.. parking kereta... aku tak balik umah terus tunggu si Mally pickup aku untuk ke HartaMas.... untuk lepak mengeTeh ngan si Ayu Rafi dan Cical..

sampai nengok selain mereka bertiga ada gak 3 orang lain member cical... hehhee... actually tujuan nak lepak malam tu konon kononnya mau discuss about vacation for next year.... hehehe.. biasalahhkan sambil sembang sambil makan.... aku just sharing ajhe lahh coz perut dah penuh melantak time kat atas menara tadi...

dan kali ni buat pertama kali aku mengOrder... air gelas besar.. tapi bukan air juice orang blanded occay... tapi Teh Ais Gelas besar... bapak jenuh.. aku nak perabih....

hehehe... kira malam tu pelbagai topic lahh dibincangkan... macam macam yang diperkatakan... dengan kehebata SA iPerintis membentangkan research dia tentang tempat Vacation yang kitorang plan ni.... perhhh memang superb... tapi siapa lahh tak kenal MrCical... memang knowledge dia ni hebat... dah ala ala Wikipedia sampai kitorang gelarkan dia CicalPedia... hehehehhe..

hehehe sempat gak duk snap snap pic kan... biasalahh.. lihat gaya seorang SA minum teh tarik... hehehhe... matilahh aku duk tepek gambar dia... ada yang kena langgar ngan Swift aku ni karang... hehehhe.... jangan marah bro....

so kitorang lepak sampai kul 4 pagi gitu... tu pun bila semua dah letih semacam.. so semua bersurai.... hehehhehe... memang seronok gak lepak sekali sekala... macam ni.. tu nasib corum agak tak lengkap... kalau lengkap sure best.. nak nak kalau pengantin baru ada sekali... memang seronok...

so gitulah kekdahnya... pasal Christmas Dinner company aku dan Ngeteh time with UiTM friendz... hehehhe so nak tau cerita selanjutnya.. stayTuned... occay..

TakSangkaYe..
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin