Isnin, 22 Disember 2008

Hai HotFM RoadShow Party 2008

.
whats up... so aku kembali memblogkan diri aku... wah.. kali ni aku nak duk share cerita pasal aku gi layan Hai HotFM RoadShow party 2008 kat Summit USJ... kira ni roadtour terakhirlahh kalau ikutkan dorang ada gak gerak ke Kedah Melaka Seramban... dan finally Summit USJ... hemmm kenapa dorang pilih Summit ye... so aku pun geraklah ke sana.. lone ranger... hehehe... easy.. coz lepas event ni aku ada event lain... so lehh sennag cabut...

event ni... kalau ikutkan pada jadual start kul 2 petang... so aku plak memang kebetulan sampai ngam ngam kul 2... tapi biasalahh kan mana ada majlis yang punctual... melainkan majlis live... hehehe.. tak silap aku kul 2.30petang kot baru start....

kat event ni.. si Aleeyah penyampai HOTFM.... telah menjadi pengacara time tu... berseorangan.. hehehhe.. but Aleeyah manage to handle event ni... selute pada ko Aleeyah..

seperti biasalahh.. ada majlis perasmian cover depan Majalah Hai... dan ucapan ringkas dari KakEma.. yang merupakan Editor untuk Majalah Hai ni... hemm.. tak sangka ye.. majalah hai ni dah berumur 11 tahun occay... so bawah ni gambar cover depan majalah terkini Hai...

so seperti biasalah... ada persembahan artist... dengan dimulakan persembahan Riz... dan kemudia dia berduet ngan Aliyah.... turut.. mempersembahan mereka ialah.... Farawaheda... Mila... Toi... Nubhan.. HerryPutra... Aizat... 6ixth Sense.... dan yang penting si Nadia... hehehehhe.....

dan paling aku tak sangka persembahan dari LyanaJasmay... tak sangka plak dia ni pun leh menyanyi... dan katanya... albumnya aku menemui peminatnya on this February... so nantikan lahh ye.... hehehe...

sampai habis gak lahh aku tunggu... cuma aku tak lahh stay sessi sign autograph tu bagai... hehehhe.... kira lepas ajhe aku snap gambar bawah ni....

aku pun cabut... hehehhe... actually ingat nak snap gambar Scha... katanya dia turut hadir.. tapi tak ada plak.. yang ada geng dia.. si LyanaJasmay.... Ainul... sorang lagi aku tak tau nama dia.. heheheh..

bukan tu ajhe... artist pun pada mulanya kata ada Marsha lahh... siapa lagi ye... tapi tarak pun.. tak tau kenapa maybe dorang ada urusan lain.. or sajhe ajhe tepek nama diorang supaya ramai peminat yang mai kan.. mana kita tau kan.. Marketing... hehehhe.. dan dan ajhe aku...

so bila aku nengok jam aku dah menunjukkan kul 5.30petang... dammed aku dah lambat... janji kul 6.30petang kat kl.. ada event lain.. so aku pun terus gerak dari Summit terus ke KL.... so gitu lah citernya pasal party Hai HotFm ni.... nanti aku akan share beberapa video yang aku captur... di next thread occay...

so StayTuned.... for next topic.... occay..

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin