Ahad, 7 Disember 2008

Shell Advance HOT FM Juara Respons

.
occay continue story aku pada sabtu lepas...(semalam)... hemmm lepas aku tinggalkan event Helping Hand Day.... dan terus ke area pintu masuk Sunway Pyramid.... untuk Layan Shell Advance HOTFM Juara Respons....

hemm.. apa yang menarik sampai aku gigih untuk ke sini.. adakah aku ingin melihat permainan respons yang diwar warkan dalam radio HOTFM yang mereka kata hanya menggunakan tangan... aku pun tak tau permaianan dia macam mana....???

ya.. rupanya ala ala main tolak tolak bola ping pong tapi menggunakan tangan dan makesure bola itu tidak terjatuh keluar dari kawasan anda... hehehehe.. seperti gambar di atas.... tapi bukan itu tujuan aku sebenar untuk hadir ke situ... hehehhe...

selain ada pelbagai permainan seperti pemainan utama itu.. turut ada... ialah permaian PS3 kot... Dart.. dan pelbagai lahh.. turut dijalankan ialah.. Siaran Radio dari Luar Kawasan.... ehh apa aku kata ni.. Siaran Dari Luar kot... ntah.. tapi tulahh lihat gambar atas... Keeran dan FBI... tengah on air kat radio HOT FM....

selain tu.. ada juga aktiviti cabutan bertuah... yang di handle oleh FBI dan Ikhwan... dan turut juga si Keeran.... hadiah hadiah cabutan bertuah ni pun agak lumayan... dari Cap dan Replika Motorsikal... sampai lahh ke wang tunai yang bernilai dari Rm100 hinggalah ke RM1000 occay.. siapa lah yang bertuah itu...

ya... tujuan aku mai ialah nak nengok persembahan dari artist artist yang diundang.... oleh HotFM untuk memeriahkan event ni... antara yang aku sempat lihat ialah... BunkFace dan Aizat..... hemmm actually ada 4 artist.... selain 2 itu... turut akan perform ialah band MeetUncleHussin dan Jimbara....

tapi... band Jimbara aku miss coz time dia perform aku dah lapar bangat dan gi melantak dulu boleh... sampai sampai balik... dengar dorang dah perform and just tinggal Meet Uncle Hussin ajhe... so sementara rehat untuk Maghrib.. kitorang ronda ronda dulu....

then.. time aku duk pusing pusing kat dalam SpeedyVideo... tiba tiba.. phone aku berdering... dapat calling dari someone.. yang memerlukan pertolongan aku.... hahahha.... apa nak buat.. terpaksa aku cargon dulu... inform kat Romie.. aku kena blah dulu.. ada hal.. so sekali lagi aku miss nak lihat performance MeetUncleHussin... damm....

so gitulah kesudahan ceritanya... aku di Shell Advance HOTFM Juara Response.... hehehhe... apa korang nak tau apa kes aku balik awal.. nanti akan aku continue cerita the next thread occay... so stayTuned...

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin