Ahad, 24 Ogos 2008

Wedding Member DiplomaKu...

.
hemmm.... tadi aku attend wedding si Azlina Ibrahim.. my friends sejak zaman diploma lagi.... so ikutkan planning aku ngan si Mally.. kitorang akan gerak ke sana around kul 1.30petang... but oleh kerana pelbagai masalah teknikal like.. hujan lebat.. jammed cam lahanat... so... kitorang sampai rumah pengantin.. around kul 2.30petang gitu....

sampai sampai... nengok si PakTam duk tunggu kitorang... heheheh.. apakah mana si Ana... rupanya Ana ngan Mak dia... dah sampai... and kelihatan gak si Ika Amy and Chuck pun dah ada... so.. gi salam dorang semua.. then salam pengantin... oleh kerana hujan lebat so keadaan time tu memang unexpected kan.. apa nak buat.. dah hujan.. hemmm...

so ambil makanan.. makan.. and borak borak... heheheh.. sempat gak aku duk menyakat adik si Ena ni... hemmm tanya mana menu utama.. heheh dendeng... sambil gelak gelak ngan adik pengantin boleh plak mak pengantin perasan wakkakakkaa... segan ajhe aku.. leh plak demand nak dendeng bagai... wakakakka...

so settle ajhe makan... kitorang pun rasa nak gerak.. coz aku memang kena gerak awal lahh coz parent aku ada kat kl.. dorang duk berjalan jalan di Masjid India... berdua.. hehehhe.. tak apa bagi chance... heheheheh.... so before that sessi photo kenangan bersama ngan pengantin.....

oppss... ni sessi menunggu pengantin actually.... coz pengantin busy.. duk melayan tetamu.. kitorang ni duk menunggu kat pelamin boleh.. hehehhe... so aku tepek lahh satu gambar ni.. heheheh.. layan kan ajhe.... so bila pengantin dah sampai bermula lahh photo bersama pengantin....

Tuan Rosli & Azlina

Aku, Chuck, PakTam dan Mally bersama pengantin

Amy dan Ika bersama Pengantin

aikk siapa aweks berbaju oren ini.. ???

hemmm... so settle ajhe bergambar bersama pengantin.. kitorang pun minta diri dan beredar... so aku terus... pun gerak ke kl... and ke area Masjid India jumpa parent aku kat situ... kira aku guide si Mally and lepas tu kitorang berpecah.. si Mally balik ke Shah Alam aku ke Bukit Aman coz hantar PakTam coz Ana balik awal dari kitorang coz Ibu dia bertugas petang tu... hehehhe...

So gitulahh citer nya... so pada pengantin baru Azlina & Tuan Rosli diharap perkahwinan korang berdua berkekal hingga ke hujung nyawa ok... wahh macam tajuk drama plak.. wakakkakak... ok lahhh Selamat Pengantin Baru... Semoga Cepat Mendapat Orang Baru... heheheheh... ok... apa apa take care ok.... hehehehhe... Selamat...

TakSangkaYe...
.

2 ulasan:

mesin.taip berkata...

kamu bila mahu weddingnya???

KeMatZ berkata...

aku... ko tanya aku... belum sampai seru lagi bro... hehehe... tunggu ajhe... insyaALLAH kalau sampai seru.. dapat lahh ko kad undangan.... hehehehe...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin