Sabtu, 9 Ogos 2008

Wedding Member di Kuala Selangor....

.
hemmm nak citer pasal... member aku nyer wedding yang aku gi... hemmm actually hari ni aku kena mai office siapkan task aku.. siot ajhe.. apa nak buat... nak tak nak kena gak... gi... office... so around kul 12.30... aku blah dari office.... sekali baru teringat camera tertinggal... dammit....

so balik umah letak laptop... ambik camera... terus cargas ke umah si Ana... aku gi ngan dia.. coz si Ana pun dapat jemputan...lagi pun dia tau jalan... hehehehe..... so pickup dia kat Bukit Aman.. sorry lahh Ana lambat.. banyak kerja sey....

so gerak nye gerak... sampai area kuala selangor... tiba tiba aku kata macam pernah mai... lor.. rupanya area bukit malawati ajhe... hehehehe.... so rumah pengantin ni atas sikit dari apa penambang tak nama dia.... so kitorang pun lihat lahhh kat sebelah kanan.. mengikut peta pada kad jemputan... ehehhe tup tup jumpa banner...

so dah confirm betul.. sebab si Ana mengconfirman sebab dia kata tema si Anis ni Oren... ala ala pasukan Holland gitu... hehehe ke Zahid FC si Anis... ops... udah jangan nak kaitkan kawan aku ni ngan FC FC artis... wakakkakaa

hemmm... nengok serba oren kan... nice ajhe aku nengok.... dorang ni... last time si Shima and Fifi serba Pink... wah tiba tiba aku terfikir kalau aku nak buat tema warna apa ye... wakakkaka..... dah dah jangan nak berangan.... ntah bila ntah aku nyer turn.... wakkakaka...

so time aku ngan Ana sampai... si Awien... Azie... Shiela... dan Ida... ada... wahh dah lama aku tak jumpa Ida... bila jumpa si Ida ni mesti aku nyakat dia pasal menyanyi... bukan apa suara minah ni memang superb beb... kalau masuk AF 6 hari tu... aku rasa suara dia memang senang senang.... kalahkan si Stacy and Nadia... ops... Terlebih Sudah... tak apa Redah Jerrr.... wakakakkaka...

hemmm selain dorang berempat sempat gak aku jumpa si Meor and Illyani... dan puteri kesayangan dorang si Insyirah.... hemmm dah comel aku nengok si Insyirah... rambut pun dah panjang.... tak sempat nak snap gambar si Insyirah ni.... lehh jelouskan anak buah aku si Kyra tu... heheheheh....

so time makan.. tiba tiba si Nieda dan EnNizam pun mai... hemmm so lepak makan sekali... time kitorang makan... si Gulrz... tadi pun beredar... dengar citer dorang dari semalam hehehe.. gigih menolong.. wahh.. dan dan ajhe aku... dan Meor and Yanie.. pun minta diri gak balik....

so settle ajhe makan.. aku ngan Ana serta EnNizam dan Nieda pun masuk dalam... coz nak snap gambar ngan pengantin... heheh apa lagi.. suruh lahh pengantin bersanding lagi... nasib baik dorang ni sporting.. dan tak kisah...

settle ajhe bergambar bagai kitorang pun minta diri dulu.. ops siap dapat goodie bag lagi... tu ada dalam gambar kat atas.. meriahh... heheheh so Echak... anti bunga telur tu lehh aku tempah ngan ko tak.. time event aku nanti.. tapi tak tau bila lahh...waakka... nice aku suka nengok.... simple and cun nyaaa......

oklahhh apa apa pun aku nak Ucapkan Selamat Pengantin Baru buat
Anissa dan Muhammad Faiz semoga korang senantiasa berbahagia dan berkekalan hingga ke hujung nyawa..... heheheheheh... selamat.... and than sebab invite aku ke wedding korang... heheheheh.....

so gitulahh citernya.... tiba tiba aku teringat si Echak ni nangis time scotter dia rosak kat Puncak Perdana... hehehehhe sweet ajhe nengok dia nangis... hehehehehhe... ops tercerita plak... sorry ye Echak... gurau gurau.. ko kan class rap aku untuk class mandrain yang aku gagal tu... wakakakkaka....

TakSangkaYe....
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin