Jumaat, 29 Ogos 2008

Selamat Menyabut Kemerdekaan Dan Selamat Berpuasa

.
Hemm... so aku kat sini... ingin mengambil kesempatan lahh nak ucapkan pada korang yang rajin jenguk Hampeh Dot Com Zone ni.... Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Negara Malaysia...

Sempena Bulan Ramadhan yang akan tiba nanti.. aku di sini ingin mengambil kesempatan memohon maaf andai kata... ada salah silap yang telah aku lakukan pada korang semua.... sama ada aku sedari or tidak sedar... mungkin salah kata or penulisan yang aku lakukan ada yang berkecil hati.. sentap ke apa ke.. so aku mintak maaf lah ye...

sama sama lahh kita menjalankan ibadah puasa kita dengan penuh keikhlasan dan diharap kita dapat puasa penuh tahun ini.. hehehhe..... pada sesiapa yang plan nak buat berbuka puasa nak ajak aku jangan segan.. invite ajhe.. insyaALLAH.. kalau kena pada time nye... akan aku JOIN nyer.... heheheh....

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN MALAYSIA YANG KE 51 DAN SELAMAT BERPUASA PADA SEMUA UMAT ISLAM DI DUNIA INI...... DARI AKU.... KEMATZ....

TakSangkaYe...
.

2 ulasan:

Hudd Pique Lovato berkata...

SELAMAT HARI KEMERDEKAAN MALAYSIA
DAN
SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK
Semoga tahun ni kita sambut dgn lebih keberkatan dr tahun2 sebelumnya..
aku pon nk minta maaf jika ada salah serta silap yn minyinggung hati n prasaan ko spanjang kite bersahabatan ini..
smoga psahabatan ini kekal abadi..amin..

KeMatZ berkata...

hudd... sama sama kita bermaafan... hehehehe....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin