Khamis, 7 Ogos 2008

Melepak Di SS2 Murni

.
time aku nak tido ajhe malam tadi... tup tup phone berbunyi.... call dari MessyManager.... wahhh... baru aku teringat planning dia nak ajak melepak kat SS2Murni.... so aku pun kata on.. ajhe.... selain MessyManager... turut hadir... wah.. ayat... NDR... Bai... Roon.. Dan Herry... dorang ni semua baru habis layan movie kat BTS.... layan movie tak ajak.... ni login sentapFC ni.... wakakkaka...

then jumpa kat McDonald seksyen14 coz dorang tak sure jalan... then aku guide ke sana... sampai apa lagi.. order lahh... seperti biasa... kata SS2 Murni ni.. memang pening nak order... maklumlah tak ada menu.. pada mereka yang baru... first time.. sure tak tau nak order apa... melainkan tunjuk meja sebelah.. wakakka....

so finally aku order Mee Raja... and Blanded Durian D24... wakakakak... dan dan ajhe aku.... durian Belanda.... budak budak lain... ada yang order Tembaikai Laici lahh.... Tembikai lahh... dan yang best ada yang order Limau Ais dan Milo Ais.. apakahh.. tak feel langsung... wakakkaka....

makanan plak... ada yang order... sizling chicken chop... tomyam sup... dan spegetty ayam ke apa.... si MessyManager order... wakakakka... orang suruh order Spegetty MeetBall tak nak... wakakka... hehehe apa apa ajhe lahh.... seperti biasalah sambil... makan sambil snap gambar... layan kan ajhe....

wahhh tak sangka ye... kaka rockin ada di situ juga... wahhh turun SS2 Murni tak cakap kitorang pun.... siap duk meja lain tu... macam ni lahh skrang KaKa Rockin.... melepak kat SS2 tak ajak... wakkaka.... so around kul 1 gak lahh kitorang bersurai... heheheh... apa lagi lepas tu balik tido lahh wehh... esok kerja...

TakSangkaYe...
.

1 ulasan:

Hudd Pique Lovato berkata...

Wah! tak sempat nk jumpe korang mlm tuh la....
padahal aku dah sampai kt secret recepi ss2 tuh...hampeh..
tetiba ada panggilan pulang pulak..
len kali lah eh....
hehe...(br ingt nk amik cd kt ko)..
ermm...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin