Khamis, 21 Ogos 2008

Dinner Ku Mee Ketam....

.
hemmm... tadi habis kerja agak lewat coz kena buat testing for integration... giler pening... dah lahh banyak lagi benda aku tak buat... mana nak buat deployment guide lagi.. matilah... ada juga yang kena mai lagi kerja on sabtu ni...

so aku bersama 2 lagi member balik tadi around kul 1030 macam tu... so masing masing lapar... oleh kerana tak tau nak melantak makan kata mana... so sajhe ajhe gi ke William... ok... so aku pun tiba tiba... teringat pesanan member aku suruh try mee Ketam...

sampai ajhe.. order lahh.... Mee Ketam dan Ribena Blended Small.. heheheh tak tau kenapa aku boleh order small ajhe kali ni... hemmm.... penat kot... so... sekali sampai Mee Ketam aku.. hambik kot... punya banyak....

yang atas ni plak Nasi Goreng Ayam... member aku order... hambik ko ayam dia bersepah... memang kenyang betul tadi... makan... tapi aku pun tak habis... makan... nak nak bab ratah ketam tu... memang tak habis seh.... heemmmm tapi rasa dia pada aku sedap... hehehehe...

so around kul 11.45 kitorang pun cargon lahh.. hemmm.. so kalau korang nak try... Mee Ketam... jangan segan kalau nak order kalau korang ke William ok... hehehe... layan...

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin