Isnin, 11 Ogos 2008

Celebrate My Birthday at Secret Recipe....

.
hemmm... nak citer pasal aku dibelanja kek.... heheheh... tengah duk melepak kat rumah pada malam tu... sambil duk menyiapkan blog pasal entry sebelum ni... chat ngan si Khai... then sajhe suruh masuk blog aku.. heheh... tup tup dia ajak lepak.... boleh... so jumpa si Khai and Adul... kat Mentari Court....

then lepas tu... dorang ajak ke Subang... and lepak kat Secret Recipe... wahh.... rupanya dorang nak belanja aku.. ala ala sempena birthday aku... hehehhe so aku order.... kek.... Chocolate Chip Walnut... aku order slice aje... nak order one kek mana ada orang nak makan... wakakkaka.. sebab kitorang bertiga ajhe...


wahhh sempat poss lagi... ngan minuman Cappuchino Ice Blended... hehehehhe selain tu.. si Khai ngan Adul dorang order gak menu dorang... hehehehe... like cheese Oreo dan Indulgence... heheheh...

so settle makan... Secret Recipe pun nak tutup.. kitorang pun balik.. balik singgah jap... kat bakal Rumah Sewa aku tu... tuk melantak Jagung panggang dan Rambutan... hehehehe so lepas tu aku pun gerak...

Apa apa pun... thanx pada Khai and Adul... coz sudi belanja aku... hehehehe.... thanx a lot.... nanti time korang aku plak ye... heheheh.... tunggu ajhe.... insyaALLAH....

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin