Khamis, 30 Mei 2013

Parcel dari SouthParkz

.
hemmmm baru baru ni ntah macam mana aku ada deal ngan anakbuah aku si Nanee yang kebetulan tengah bercuti untuk belikan barang and then post ke aku ... so barang yang dipesan tu ... finally selamat sampai ke office aku ... :P nak tau apa dia ... tu dia ... :D





hehehehehe ... actually barang sebenar yang dipesan ialah Serbuk Kopi RailCoffee Kluang tu .... heheheh tapi biasalahh si Nanee dah alang alang mengirim dia masukkan sekali dengan Baju aku yang tertinggal dan 3 FM yang kakak dia si Ayeen belikan untuk Maman dia ni ... :P

apa apa pun thanx pada Nanee kerana gigih membelikan dan mengepost barang barang ni ... dan pada Ayeen thanx belikan Maman ole ole FM dari Universal Studio Singapore dan FM dari KUKUP Johor :)

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin