Jumaat, 24 Mei 2013

Giler FM *17*

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal FM plak ... ya ... baru baru ni aku baru jer terima FM Hard Rock Cafe yang aku kirim kat kawan aku ... well actually aku pun lupa bila dia gi sana dan belikan untuk aku ... hahahah =))


apa apa pun akhirnya FM tersebut selamat berada dalam genggaman aku ... tu dia FM HRC HoChiMinh City ... hemmm cuma yang tak bestnya kenapa yang satu tu bukan bentuk guitar ... hahahah tapi apa adahal dah itu yang dorang keluarkan ... hahahha :D

apa apa pun thanx to Zila kerana sudi belikan kiriman iols ni ... and nanti kalau uols gi jejalan oberseas lagi jangan lupa belikan iols lagi ye if tempat uols gi tu ada HRC ... :P

so gitulahh kisahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin