Selasa, 7 Mei 2013

Tuhan by Hasrul Rizwan

.
memblogkan diri ... kali ni nak sharing pasal buku yang baru jer habis aku telaah ... dan kali ni tajuk buku tu ialah Tuhan hasil penulisan Hasrul Rizwan yang diterbitkan oleh FIXI :D


actually buku Tuhan ni adalah sambungan dari novel terdahulu Hasrul Rizwan yang bertajuk Murtad ... tapi apa yang aku leh katakan penceritaan Tuhan tidak sebest Murtad ... hemmm ni pada pendapat aku lahhh ... orang lain aku tak sure ... tapi tak lah sampai teruk sangat ... still ok lahhh boleh dilayan ...

kalau ditanya pasal rate ... aku beri 2.9 lahhhh hemmm tapi pada pemahaman aku lahh ye ... if ada kalian yang ingin tahu sendiri tak salah if korang grab satu ... and cuba baca nengok ... :P

so gitulahh kisahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin