Selasa, 14 Mei 2013

Bercinta Di Balik Api - BABI

.
memblogkan diri again ... kali ni nak citer pasal buku yang aku baru jer habis telaah ... actually dah habis lama cuma tak sempat nak sharing kat sini ... but jangan risau ... akan ku sharing gak ok :D dan buku yang aku maksudkan itu ialah BABI keluaran Lejen Press ... atau lebih details Bercinta Di Balik Api ... gituuuu hasil penulisan Azwar Kamaruzaman :D 
 

setelah aku selesai mentelaah ... apa yang aku lehh katakan ... nice one and tak sia sia ok ... tapi ada gak benda yang aku kureng sikit ntahlahh maybe aku nyer pendapat kot ... bahasa dalam tu tak sekeras tajuk lahh plak ... tajuk dah ok BABI ... tapi cara penyampaian dia hemmm still ada cover cover ... maybe risau kot ... heheheheh 

ntahlahh itu pada pendapat aku ... so if korang nak tau sendiri macam mana jalan cerita dia ... macam mana dia olah cerita ni korang tunggu apa lagi ... grab satu ... maybe citarasa kita tak sama ... tul tak ... :P

mana nak dapat ... :-? korang lehh grab kat mana siri jelajah LEJENFIXI or terus jer ke kedai I AM LEJEN kat Subang JAya tu ... confirmed ada ... dont worry ... cuma kedai kedai buku lain aku kurang pasti ada ke tak ... kena rajin google lahh :D

so gitulahh kisah untuk entry kali ni and as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin