Ahad, 5 Mei 2013

mencuba WonderMilk Cafe

.
memblogkan diri ... as aku mention dalam previous entry ... time duk lepak lepak kat Grafa tu ... tup tup terlintas nak cuba try test WonderMilk ... bila usha usha katanya ada kat Citta Mall ... so kitorang pun 3 3 tak pernah menjejakkan kaki di Citta Mall alang alang katanya :P


sampai jer kat CittaMall apa yang kau boleh katakan .. tempat ni memanglahhh hazab ... nothing ok ... so terus kitorang decide just lepak kat WonderMilk Cafe ... lagipun memang ni tujuan utamanya kan ... :P so kat bawah ni lahh menu yang kitorang order ...



so selepas melantak semua ... apa yang aku leh katakan ... CupCake RedVelvet dia memang awesome ok ... rasa macam nak order banyak banyak jer ... serius ok ... rasa tak puas wokkeh dah lahhh sedap tapi sebab kecik kan ... sekali ngap dah habis ... aduhhhh :(

so gitulahh kisah untuk mencoba WonderMilk ni ... hemmm pada aku oklahhh nak kata terlalu superb pun tak gak ... nasib RedVelvet dia best ... tapi yang lain biasa biasa jer ... member member aku buat kek pun more better hahahahha :P

jadinya as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin