Khamis, 2 Mei 2013

cherry malatop

.
ehhh apakah title entry aku ni pasal Cherry Malatop ... apakah itu ... sajhe jer aku nak sharing pasal benda bawah ni ... nengoklahhh sadissss kan ... :-SS


actually aku lupa macam mana aku leh dapat Coke Diet Cherry ni ... dan aku tak sure aku dapatkan sendiri or orang belikan ... so yang aku nak citer kat sini ... time aku duk usha usha rak aku .. tup tup aku perasan tin coke ni dah ternganga dahhhh :(

dammed it ... ni first tin coke aku yang aku simpan kat sini meletup or terbuku ... kalau yang kat SouthParkz dah banyak dah ... hemmm ni lahh masalahnya kalau kumpul koleksi tin Coke ... tak tahu macam mana nak jaga ... confirmed one day akau terbuka sendiri lepas tu terbuka dia buka calang calang ... macam kena kopak dek orang perhhhhh ... dasyattttt :-SS

tapi apa lehh buat ... redha jer lah ... so gitulahh kisahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok lepas ni malas dah nak kumpul tin ... just kumpul botol jahhh ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin