Selasa, 28 Mei 2013

dammed ... Not Accepted

.
ehhh apakahh title entry EnKematz ni pelik semacam ... hahahah well semalam seperti yang aku pernah katakan ... andai kata aku terpilih ... akan aku letak jawatan on the spot ....

wait wait ... ni bukan letak jawatan kerja ... tapi just sport club jer ok ... kalau ikutkan hati nak letak jawatan time dorang announce hari tu ... tapi itu pun kalau ada sessi perkenalan diri ... tapi tak ada kan ... kalau ada confirmedlahhh ada drama bagai hahahah =))


tapi tu lahhh ... apa yang aku cakap aku tetap lakukan ... so semalam dengan slumber aku hantar surat perletakan jawatan aku kat ketua kelab ... memandangkan ketua tak ada aku gi jumpa naib ketua ... sekali ... tak diterima dahhh .... choiii 

so ... aku dah nak letaka jawatan dengan cara baik ... tak dapat ... so kita tunggu dan lihat apa yang akan aku lakukan ... sambil sambil senyum kambing aku berikan ... :)

cuma skrang aku ada 2 pilihan ... buat dekk jer dalam setiap aktiviti yang dilakukan ... atau aku akan makesure depa kena kerja keras kalau ada apa apa aktiviti yang nak dijalankan ... almaklumlahhh nak buat aktiviti kat AntaraBandar ni banyak sangat kekangan yang diterima ... so aku akan makesure Ketua dan NaibKetua mainkan peranan dorang .... :P

so ... rasa rasanya aku akan buat yang mana ... :-/

tunggu dan lihat ... jadinya as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin