Sabtu, 11 Mei 2013

Tumbler Iron Man 3

.
yo .. kali ni nak sharing pasal ... collection plak ... well baru baru ni kan citer Iron Man 3 release kat pawagam Malaysia kan ... so ntah macam mana housemate aku si Khai tu .. balik balik jer tunjuk tumbler Iron Man 3 ... dammed :|


aku memang dah lama tak layan movie ... kalau gi pun orang ajak nengok preview movie ye lahhh tapi depand on movie gak ... kalau aku berminat aku gi ... kalau tak memang tak adanya lahh :P

so kebetulan colleague aku nak ke Bukit Tinggi ada urusan .. aku pun order ngan dia belikan tumbler ni ... aku kata popcornnya korang makanlahh ... aku just nak Tumbler dia jer ... heheheh dan akhirnya aku dapat dah ... gigih tak ... :D

thanks pada WanMuhamad and Fateh coz sudi menggigihkan diri membelikan kau tumbler ni ... Fateh tak yah cakaplahhh dia pun bila nengok IronMan terus gigih nak beli gak ... choiii ... =))

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin