Sabtu, 25 Mei 2013

Memorable ...

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nothing sangat nak citer or sharing cuma ntah macam mana ... time aku duk nak buat kerja time nak masukkan CD yang aku dapat dari customer boleh plak ada cD bawah ni ... hahahahha =))



baru aku teringat baru baru ni aku ada usha usha balik CD CD lama aku yang aku burn zaman belajar ... dan ada yang dah tak boleh play dah ... but for this CD still ok ... thanx to Mally kerana sudi buatkan cd ni untuk kitorang ... pada Ayu, Ana and Ena korang simpan lagi ker CD ni :-/

dan aku pun mula sedar ... lately ni corong corong radio gemar sangat mendendangkan lagu Semua Tentang Kita ni ... dammed ...

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin