Sabtu, 4 Mei 2013

lepaking kat Grafa Cafe

.
ok memblogkan diri ... kali ni nak sharing port makan makan ... baru baru ni time aku duk lepak lepak santai kat umah ... almaklumlah aku tak ke office coz mood malas melanda ... so just decide nak lepak rumah jer ... kononnyalahhh ... :P

tapi time tengah duk layan tv ... tup tup dapat whatsapp dari si Lolly ajak lepak kat Grafa bersama Hadek ... aku respond MOJ if ada orang pickup aku hahahah nampak tak diva gitu ... hahahaha so finally Hadek mai culik aku hahahah :)

tima tu si Lolly just tunggu kitorang kat port yang kitorang nak cuba try test ni ... dan port itu lahh Grafa Cafe kat SS15 Subang ... dah lah Cafe ni agak tersembunyi ... kitorang time cari hampir hampir terselit dalam pembikinan iklan makanan Anjing hahahah cam shiall anjing bapak besar nasib dia tak ngap kitorang =))


finally tempat yang dicari kitorang temui ... si Lolly memang dah tertunggu kitorang berdua ni yang mai ala ala diva gitu ... actually port ni memang pernah aku terfikir nak cari ... aku tau pun last time si Dida inform kata ada port makan ala ala William kat SS15 ... suruh aku cuba try test ... so akhirnya baru laa ni aku berjaya mai sini ... :)




ganbar atas ni antara menu yang aku order ... spaghetti carbonara .. ribena blended dan pencuci mulut pavlova gitu ... hehehehe so if ditanya pada environment port ni memang nice ... agak tenang ... memang rasa relax .. rasa makanan ... hemm oklahh not lahh terlalu superb .. but Hadek kata Nasi Goreng Sotong dia awesome ... cukup rasa gitu ... hahahahahha but bagi aku plak Pavlova dia memang hemmmm rasa nak gi pekena jer lagi heheheheh ;))

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... stayTuned for next entry coz after try makan makan kat sini kitorang gi tempat lain nak try benda lain plak ... OhMyPerut ... hahahah ni lahh kalau 3 orang ni bergabung memang port makan jer lahh yang dicarinya ...;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin