Isnin, 6 Mei 2013

Pesta Buku KL 2013

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal Pesta Buku KL 2013 yang berlangsung di PWTC plak ... well aku seperti biasa memang cuba untuk tidak terlepas dari singgah ke event ni ... cuma kali ni aku dah set ... just nak gi booth JelajahLejenFixi ... katanyanlahhh :P


memandangkan aku usha depa punya jadual ... xpecially timing untuk sessi autograph ... jadinya aku memang dah set untuk turun 1hb coz ada sessi otograp belah petang ... :P

well 1hb katanya memang aku working ... terpaksalahh gigih settlekan semua cepat ... memandangka si Daus colleague aku pun nak join ... aku ngan dia bergabung kasi settle kerja on time ... on time sangat ... kul 3.30ptg baru kitorang gerak dari KK ... :-SS


tapi sempat gak sampai ... dan selain si Daus si Wahida pun join gak ... dan cuba korang perhatikan depa memborong ... perhhhh dah macam shopping apa ... salute aku ngan depa ... dan time kitorang duk membeli belah tu ... sessi otograp yang aku nak attend tu pun bermula heheheh ... kira on time gak kitorang kan ... :P



dan akhirnya aku dapat gak otograp si Nadia Khan ... gigih aku bawa semua koleksi Fixi aku yang ada penulisan si Nadia ni ... dan ofcoz the best of Fixi bagi aku KELABU pun ada gak ... :P kira mission aku kali ni berjaya ... terima kasih Nadia kerana sudi drop ur signature kat buku iols :D


ehhh kitorang sempat gak berpossing bersama OTAI FIXI ... bro Amir Muhammad ... hehehehe cuma kitorang tak jumpa OTAI LEJEN jer bro LingLung ... kalau ada confirmed lahh kitorang berpossing bersama gak ... :D 

so settle urusan kat booth JelajahLejenFixi kitorang pun cuba cari booth lain ... booth IndieKe ... dan kat situ pun kitorang boleh terperangkap ... xpecially aku ngan Daus ... hahahah :-SS

kemudian kitorang decide nak cargon ... coz malas nak gi booth lain yang aku rasa ntah apa apa ntah ... ahhahaha motip statement aku ni ... tapi entah macam mana kitorang boleh tergerak ke tingkat atas ... dan di tingkat ada ada satu booth GerakBudaya yang membuatkan aku ngan Daus sekali lagi terperangkap .... :-SS

so bila semua dah settle kitorang pun pulang ke pangkal jalan ... hemmm so kat bawah ni ... antara hasil tangkapan aku di Pesta Buku KL 2013 kali ni ... gi 3 booth jer kot ... tapi ini lahh hasilnya ... :D

Booth JelajahLejenFixi

Booth GerakBudaya

Booth IndieKe

hambbbikkkk .... aku skrang duk fikir bilalah aku boleh settlekan semua ni ... hahahha memang berzaman lahhh jangan tup tup muncul pesta buku kl 2014 ada juga buku kat atas ni belum disentuh hahahahhaa =))

ehhh lupa ... actually before 1hb tu .. aku ada pesan kat mySweetHeart untuk borongkan kat Booth JelajahLejenFixi ... time ni aku risau takut Baju sold out ... so minta tolong dia belikan :)


hammbikkkk selain Baju ... ada 3 buah buku FIXI suruh mySweetHeart grabkan ... hehehehe terima kasih sayang :)

so gitulahh kisahnya untuk entry kali ni ... insyaALLAH kalau ada kesempatan dan ada yang aku dah selesai telaah akan aku sharing kat sini ... jadinya ... as usuallahhkan ... stayTuned for next entry dari aku ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin