Ahad, 26 Mei 2013

Daging Salai katanya ....

.
baru baru ni aku tak tau kenapa dengan aku ni ... tetiba teringin nak pekena daging salai ... ehhh motip sangat ... ialahh kalau ikutkan hati aku ada gak aku gi turun ke N9 cari ... hahahah tapi tu lahhh masih belum ke tahap itu ... :P

so time lunch aku tetiba tanya kat si partner aku si KakEye dan dia ada citer time dia mengidam dulu ... ada kat area seksyen10 Shah Alam ... time tu aku dah mention kat dia ... Azira ke Hartini tapi dia kata dua dua bukan ... namanya lain ... :-/

so ntah macam mana ... time tu aku agak macam stress ngan kerja ... terus amik kunci kereta and gerak ke Shah Alam ... time tu aku sajhe offer si CikWahida kita ... dia pun on ... memandangkan clik aku si Daus nightshift so kitorang gerak jer berdua ... hahahah :D

sampai situ finally jumpa satu kedai ni HOT PINDANG KITCHEN ... and dia memang ada offer menu Daging Salai ni ... so apalagi terus duk and cuba try test nengok amacam rasanya ... :)




time order tu ... aku tetiba lebih berminat nak order set Ikan Bawal Goreng bolehhhh tapi aku tetap order side menu daging salai tu ... serta air aku order manggo vanilla ... hemmmm :D

hemmm apa yang aku lehh katakan oklahhh ... nak kata superb sampai aku nak mai lagi tak ada lahhh kira dapat gak lahh aku merasa cuma maybe apa yang aku imaginekan tak kena ngan rasa yang aku test tu ... hehehehe :P ialahh tak silap aku biasanya daging salai ni sure masak pedas kan ... tapi ni macam biasa jer ... hemmm ntah lahh rasa rasanya kena turun N9 ini macam =))

so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin