Isnin, 20 Mei 2013

Tahniah Wak & Mimie .... !!!

.
memblogkan diri ... kali ni nak sharing pasal colleague enKematz yang selamat mengakhiri zaman bujang mereka ... Majlis Pernikahan dilangsungkan pada 17hb lepas ... selepas solat Jumaat ... memandangkan pasangan Wak dan Mimi dua dua colleague aku so gigihlahh enKematz runner gi ke majlis mereka :D

lagipun bukan juah mana pun tempat mereka melangsungkan pernikahan mereka ni ... area tempat kerja aku jer ... so no bigdeals untuk lari jap ... lari ker persoalannya ... =))

so bawah ni beberapa gambar mereka yang sempat aku snap ... pakai phone jahhh ok :)





Shafie & Syamimi



KAMI
Team KELABU & TEAM LEGOLAND


heheheh ... so gitulahhh kat sini aku nak amik kesempatan untuk ucapkan Selamat Pengantin Baru Buat Shafie @ Wak bersama Syamimi @ Mimi dengan ucapan Semoga Berkekalan hingga ke Hujung Nyawa ... :D

so gitulahh citer untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin