Jumaat, 10 Mei 2013

Oh My Perut 2

.
ehhh still dengan topic OhMyPerut ... hahahha ko dah kenapa enKematz hehehehe ... well kali ni aku nak citer hari kedua plak ... hari sebelum aku kembali pulang ke HutanBatu ... walaupun time tu dah diannouncekan yang Selangor cuti ... tapi coz anak buah aku sorang ada class kat Melaka ... terpaksa gak balik malam tu :P

so hidangan malam tu .. hemmmm well menu wajib kalau aku pulang ... my2ndMasterChef memang tau tau jer apa yang aku inginkan ... tu diaa Ayam Masak Rost ... :D




selain tu ada gak ikan dan daging ... yang daging tu KakTia masak untuk si Ayeen yang tak dapat nak merasa masakan pada first day coz dia busy sangat gi kenduri kahwin member member dia ... :P

hammbikkk malam tu sekali lagi kenyang ok ... dah lahh nak travel jauh ... hahahah so relax relax sambil layan keputusan PRU13 ... hahahah tapi bila cukup time jer ... aku terus ajak anak buah aku gerak ... around 11 gak baru kitorang gerak :)


sehelum gerak sempat lagi KakTia tapaukan aku JambuAir yang dia petik kat depan rumah dia ... bak kata pepatah rejeki jangan ditolak musuh jangan sesekali dipanggil ... hehehehe ;))

so gitulahh kisah untuk entry Oh My Perut ... serius cuti balik kampung kali ni memang heaven ok ... memang awesome ... bukan pasal awesome SouthParkz BN kalah ... tapi masakkan KakTia aku yang marvelous ok .... :D

jadinya ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin