Isnin, 27 Mei 2013

Ole Ole dari Hong Kong

.
memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal aku dapat ole ole dari osmate aku ... hehehe osmate aku ni kalau gi jejalan memang tipulahh kalau tak ada ole ole untuk aku ... sekurang kurangnya FM ... hahahah .... so kali ni dia gi jejalan sampai Hong Kong ... so dia belikan aku ole ole ... yeeahhhhh :D



tu diaaa ... T Shirt dan FM .... dan yang best ada FM Hard Rock dan DisneyLand ok .... curtlassttt gitu ... ops FM HRC HongKong bentuk kepala gitar lahh plakk .... nasib lahhh ada geng ngan HRC HoChiMinh .... hehehehe so dah ada kawan ... hehehehe :P

so apa apa pun thanx a lot buat osmate aku EnKhai ... for tha Ole Ole hehehhe ... nanti kalau ko travel lagi jangan lupa belikan lagi ole ole ye ... FM jer pun tak kisah hehehehe :P

gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wah untungnya.... best tol kalau ada osmate macam gini...

KeMatZ berkata...

hehehehe .... :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin