Ahad, 19 Mei 2013

ehh Burger

.
citer pasal burger ... tetiba aku nak sharing ngan korang ... baru baru ni lepas ajhe aku layan preview KIL ... seperti biasalahh kitorang akan lepak ngeTEH dulu ... so aku ngan Romi decide lepak William ... :D


then time order baru aku tau rupanya William ada set Burger ... tapi bukan burger bakar lahhh ... set dia macam kat atas ni ... namanya pun aku lupa beef bacon apa ntah ... hahahah tapi bila dilihat memang menarik .... tapi set burger ni si Romi yang order aku duk order AntiPesto ... hehehehhe :P

so next time aku ingat kalau lepak kat William ni nak cuba try test pekena benda ni lahh hahahhaha tapi burger ni bukan burger bakar ye ... :P

gitulahh kisah entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin