Khamis, 9 Mei 2013

Oh My Perut

.
ehh apakah entry aku pelik jer ... apakah perut perut ni ... nak citer pasal Colek Perut ker apa ... hahahah :D ok citernya baru baru time orang semua bercuti balik kampung halaman sempena PRU13 aku pun amik kesempatan pulang ke SouthParkz ... gituuuuu :P

sebelum tu aku ada luahkan niat aku kat my2ndMasterChef aku untuk request makan makan ... well my2ndMasterChef memang jarang kata NO ... heheheheh rajin plak dia nak meladeni permintaan aku yang macam macam ni ... hahahah biasalah aku my1stMasterChef kat DiBawahBayu sana so confirmed lahh aku menyendeng kat my2ndMasterChef :)

so time tu aku gigih turun pasar OK ... ialahh everything aku yang support heheheh bukan senang kan ... bagi aku lebih puas beli sendiri masak sendiri dari pekena kat kedai ... :P



bila semuanya sudah dibeli ... nengok anak buah aku sorang ni dah gigih tolong my2ndMasterChef menyediakan menu menu yang bakal membuatkan kau akan berkata OHHHH MY PERUTTTT :D

nak tau apa menu menu dia ... haaa seperti di bawah ini ... :-S







hammmbeekkkkk kawwww memang terus telengar kekenyangan aku dibuatnya hahahahha padahal pada mulanya aku just nak pekena KETAM jerrrr tapi biasalahhh kann ... siput sedut pun ada .... sotong ... daging ... ayam bagai semua ada ... memang time tu ... puas aku melantak ... hahahahahah :P

fuuuhhhh seriusss ... memang puas hati ... ko lehhh ratah ketam tu dengan heavennya ... ialahh kalau kat kedai kena control control kan ... ni kat rumah apa ada hal .... =))

apa apa pun ... thanx a lot pada KakTia my2ndMasterChef kerana sudi masakan menu menu seperti di atas ... perhhhh nanti next time kita plan lagi ye .... :)

jadinya as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin