Rabu, 15 Mei 2013

Quiksilver punya citer

.
ehhh awat title entry aku kali ni ala ala pelik jer ... QuikSilver ... kenapa dengan quiksilver ... apa kaitan dengan enKematz ni ... hemmmm ... so mai aku duk citerkan ni ... :P

so baru baru ni ... aku ngan colleague aku duk jejalan cari barang ... tup tup tersinggah kat butik Quiksilver ... dan ntah apa mimpi aku tergrab topi bawah ni .... :D


time tu aku pun duk fikir apa point aku beli topi ni ... sampai member member aku semua dah buat speku aku bakal memendekkan rambut aku ni ... hahahah mimpilahh ye ... belum tiba masanya ;))

so bila dah terbeli cap ni ... boleh plak dapat Voucher bawah ni ... :-SS


but the problem is ... voucher ni ada expired date ... so time 9hb tu ... habis jer office hour gigihlahh aku ke Bukit Tinggi ... nak tebus voucher ni ... giler ko ... rugi tu kalau tak guna ... tapi another masalah aku ... tak tau nak grab apa ... dan akhirnya ... aku grab benda ni ... :-SS


serius ... aku sampai laaa ni duk pikir bila lahh aku akan guna benda ala ni ... hahahahha dan kalau kalian nak tau ... ianya masih lagi cantih berbungkus dalam plastic bag dia tu ... hahahaha =))

ntahlahh kan ... apa pun tak bleh ... so gitulahh sebenarnya kisah untuk QuikSilver ni ... hemmm so as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer .. :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin