Rabu, 8 Mei 2013

Giler FM *15*

.
memblogkan diri lagi ... dan kali ni nak citer pasal topic Giler FM aku hahahah ... ntah apa mimpi tetiba aku dapat link dari mySweetHeart ... pasal FM HRC ... so bila aku usha fikir fikir ... terus grab ... ahahah :P


and finally baru baru ni ... barang yang aku order tu sudah aku terima dengan selamatnya ... hehehehe style kan ... FM Hard Rock Cafe San Francisco ... nak ke sana memang dalam mimpilahh kan hehehehe ;))

so apa apa pun thanx pada STRAWBERRY TAGS ENTERPRISE kerana telah menjalankan aktiviti jual beli dengan jayanya ... insyaALLAH kalau ada stock baru HRC nanti jangan lupa roger roger ye ... heheheh :D

jadinya itulahh kisa untuk entry kali ni ye ... as usual stayTuned for next entry dari iols ... ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin