Jumaat, 8 Ogos 2008

Melepaskan...... Stress......

.
erkkk.... kerja bertimbun... beb... deadline... nak dekat... matilahh... so banyak plak benda kena cover... so bertambah stress lahh kekdahnya.. walaupun aku still nampak cool ajhe... hadapi... finally tak tahan beb...


calling member mentari... wannabe.. aku nye housemate tak lama lagi.. dalam bulan ni aku join dorang.. ajak membowlingkan diri... tapi si Diva.. ada plak training ngan budak office dia untuk tournament.. so aku gi ngan si Adul ajhe....


kitorang main 2 games pada mulanya... wahhh boleh plak main sebelah lane ngan yang boleh mengganggu focus ko bermain bowling... nasib baik aku tak snap picture aweks tu... kalau tak lehh share ngan korang... hehehhe aku ni kalau ada aweks... sebelah lane memang hilang focus.... lahhh....

habis ajhe 2 frame... tiba tiba si Adul ajak main another one frame... aku on ajhe... hehehhe.... dammit... skill spinner aku still like hampeh lahhh.. macam mana ni.. ngan siapa aku nak berguru ye... hehehhehe.... harus tanya kat Jastina... macam mana dia main spinner... hehehhe....

aikkk... apa ada ngan kasut diatas ni.. tiba tiba ajhe.. tapi aku suka nengok kasut bowling ni... meriah ajhe.. tiba tiba rasa nak tukar ajhe ngan kasut bowling aku lehh... hehehhe nampak cool ajhe.. cool ke persoalannya.... wakkakakak.. nasib baik aku tak snap time Adul pakai... wakkakaka....

so settle ajhe membowlingkan diri... kitorang gerak balik.. dan singgah kat A&W..... layan RooTBeeR.... hemmm memang layan... wakakka...

lepas tu apa lagiii.. balik lahh wehhh... sempat aku update blog ni.. dah lah malam ni Maxis agak LaNaNaT lahhh juga... ok lahh nak tido.. esok kerja beb... gilerr lahhh sabtu ni pun kena mai office... arrghhhh... tapi half day ajhe lahh.. APANAKBUAT....

daaa......

TakSangkaYe...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin