Jumaat, 15 Ogos 2008

Happy Birthday Haris Ismail......

.
well... mesti budak budak yang hadir pada majlis lepas tertanya tanya kenapa aku tak post lagi thread ni... actually aku sajhe ajhe nak post on the rite date... mean 15 August.... heheheh... actually this event telah diadakan pada 2 August yang lepas.... heheheh ni semua ada lah idea si AyuMel.... aweks pada si Mail ni... ehhehe..

si AyuMel ni telah pun arrangge dan contact semua member member si Mail terutamanya member member Resident17..... hemmmmm dan telah plan ngan kitorang untuk merahsiakan..... event ni... hehehe... kebetulan on that day dorang nak celebrate farewell member dorang nak ke Bahrain.. kalau aku tak silap...

so bila ajhe hari yang ditetapkan.. aku gerak ke tempat majlis... bersama member aku si PakTam yang turun dari Melaka... and sampai ajhe kat sana.... jumpa Rafie bersama isteri dia si Ayu.... so terus gerak ke area kolam renang... hehehhe...

pada mulanya ada team shuffle... wahhh aku dah ingat.. sure grand ini majlis siap ada persembahan shuffle bagai... dasyat dorang ni.. wakakkakaka.... kuat gak pengaruh si Mail skrang ni... wakakakka... so bila sampai Mail agak blur.. dengan kehadiran aku ngan paktam...

then lepas tu kehadiran si Aleng plak sampai... dan disusuli si Sham and Rossi.... so bila dah sampai... other ada yang tak dapat datang like Shashe.. tak dapat dihubungi... Padlee balik kg nengok anak katanya... Ayam.. tak tau apa kes.... tak mai... Cical.. dia ni lambat... biasalahh dia ni kan STAR 17..... hehehe...

so bila dah semua ada ngan member member si AyuMel pun kitorang pun celebrate.... meraihkan keberangkatan member si AyuMel ni nak ke Bahrain dan in advance bday celebration for Haris Ismail... hehehe....

ayoo.. banyak nyer lilin... bro.. yang ke berapa tu.... heheheheh hehehe apa apa pun.. selamat ulang tahun bro... semoga apa yang ko wish.. akan tercapai ok.... hehehehhehe..... nak tau apa dia wish.. saksikan dalam video ada aku rakamkan.... ni......

look bday boy ni memang pakar membbq..... hehehehhe nengok kipasan dia... hebat kan... tu belum lagi korang nengok tebaran roti canai dia... opss.. sorry Mail... terlepas cerita plak... hehehehhe.... nasib baik tak tepek gambar ko tengah menebarkan.. wakakkakak... kenangan tu wehhh......

hemmm... so kitorang apa lagi... makan time lahh.. sambil makan... sambil borak borak... ngompat ngompat..... dan ada beberapa geng geng yang lain duk main tembak tembak ngan pistol air yang diberikan sebagai goodie bag.... hehehhe.....

so settle ajhe semua... mendajal bday boy pun tiba.... lahhh... so Aku, Sham dan Rafi.... apa lagi... telah menolak si Mail ke dalam kolam... itu pun setelah si AyuMel... memberi green light mean si Mail ni clear already... mean Wallet Handphone semua dah diselamatkan.... heheheheh...

but for the first time nye .... tak dapat capture gambar.... hehehhe tapi boleh tak... ngan slumbernya.. kitorang angkat lagi si Mail.. and kali ni sempat lagi poss... and campak si Mail buat kali kedua kedalam pool..... lihatkan gambar dibawah.... nice kan... credit to Aleng.....

hehehehe jangan marah ye bro.... biasalahh celebrate bday... hehehehe.... tapi yang best nye... si AyuMel pun tak terlepas dari dajalan kitorang... ops bukan aku ye... ni idea idea gurlz semua.. aku just nengokkan ajhe.... ehhehehhe tak caya nengok bukti.... see mana ada aku kan... wakakkaka....

hemmm.. betul tak AyuMel... aku tak terlibat kan... heheheh tu yang bertudung tu..... adalah mastermind... wakakkaka siap duduk atas ko lagi kalau tak silap aku... wakakkaka... tapi apa apa pun... terima ajhe habuan nye ye... hehehehehe....

so gitu lahh bergembira... time tu... settle ajhe semua time pun dah menunjukkan around kul 12 lebih... kitorang pun ala ala nak ajak lepak mengeTEH... kat NZ.... so tukar port... sempat lagi si PakTam... tunjuk skill mengemas dia... heheheeh nasib baik tak direndam nye semua... wakakka kenagan semua tu... hanya Resident17 ajhe tau..... wakakkaka...

so lastly... Mail... aku nak wish... Happy Birthday.... dan aku harap ko success dalam apa jua ko lakukkan... dan diharap apa yang ko wish.. ko harapkan.. akan tercapai dek diri ko ye.... Selamat Bro.... hehehhe...

TakSangkaYe....
.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wah wah wah.. suker dia ek.. hehehe.. tapi best kan mlm tue.. cuma uols tak join pun kiteorg main tembak2.. uhuuu... takpe lain kali si Qulop nak buat paintball plak.. hehehehe... cayalah dude.~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin