Jumaat, 6 Ogos 2010

demc vs makan buah....

.
kembali menghapdet blog aku... memandangkan aku dalam keadaan malas... so aku nak combine jer 2 cerita jadi 1... volleh ;)) hahhaha so bermula cerita dengan kisah DEMC... apakah tiba tiba citer hospital.... :-?

actually one of kitorang nyer AB Clix telah ditahan di DEMC lepas dia tak berapa sihat and gi check up... tup tup dengar citer kena tahan... :(


so... tiba tiba si Nurul tanya mahu gi visit tak si CikNor kat DEMC... aku pun just say... OK... tanya Aidil.. pun ON... lagipun dia kena stanby sampai 11mlm coz ada job kena jalan... jadi sementara buang masa.... leh lahh kluar jap... :P selain kitorang bertiga... Fahmin and Ayu adik pada CikNor pun join...

yang bestnye kitorang berjaya... memaksa JOSSY a.k.a pada kereta Nurul untuk membawa kitorang ke sana... hahahha :)) tapi bagus gak... if aku gi sendiri... mahu nyer aku terus redah ke seksyen9... walhal DEMC dah ada bangunan baru kat sebelah AFFIN bank... hahaha choii :P

sampai... terus jer naik lif ke tingkat 5.... then cari no bilik... finally jumpa... kesian kawan kitorang.... apa nak buat kan... so kitorang ni pun duk lahh melepak... melawak bagai... dan macam kat rumah kitorang buat time visit CiKNor.... hehehhe sajhe jer nak kasi hilangkan kebosanan dia... kan... ;))

kitorang lepak lama lahh gak... sampai time habis waktu melawat... around 1030mlm gak lahh baru beredar.... sempat lagi duk snap snap picture bagai... memang hampeh masing masing... huhuhuh ;))

time balik... tiba tiba kitorang rasa malas nak balik office.. tiba tiba ternampak ada bazar buah buahan tempatan kat Plaza Perangsang... bila dah deal... semua ON nak singgah.... :)

opps.... sila abaikan gambar minah arab di atas... dan dan jer tak tahan bau durian konon... heheheh :p so bila dah nampak banyak sangat buah buahan mula lahhh nak rasa semua... finally kitorang just beli manggis... dukung... serta Durian.... dammed... makanan kegemaran buat Fahmin and Ayu.... :)

memang seronok lahhhh duk pekena buah buahan tempatan time tu... nasib tak beli rambutan.... cempedak bagai... hehehe sebab ada gak terdapat di situ.....

aik... since bila plak aku makan durian... hahahha ala.. actually aku makan jer... cuma tak lahh hantu or terlalu minat sangat... if sebiji durian tu... aku makan lahh seulas... wakkakaka :)) orang kata ala ala jamah cukup syarat gitu.... ;)

nengok tu beria... sampai minum air kat kulit durian lagi... katanya nak hilangkan rasa panas... volleh... hahahha apa apa jer lahh... dulu time aku kecik... ada gak yang kata... if minum kat kulit ni... ko akan suka makan durian... ni pada mereka yang tak suka lahh... tapi aku tak gak suka... kalau makan pun just suka suki coz ramai ramai makan.... so tak leh pakai petua itu... :P

so selesai metekedarah buah buahan tempatan tu.. kitorang pun kembali semula ke markas.... amik ko sendawa pun dah bau durian... wakakkakak :)) sampai office... nak sambung kerja bendanye... perut dah kenyang... otak mula lahh tak lehh berfikir.... so.. apalagi cargon balik rumah lahh... hahahhaha =))

so begitulahh... kisahnyer.... as usual... stayTuned for next entry ok...;)

TakSangkaYer...:-t
.

3 ulasan:

HaZiFah berkata...

nyum²
manggis!! manggis!! huh

sukahati berkata...

ingatkan ko hantu durian...

KeMatZ berkata...

yup... aku bukan makan sangat pun durian.... cuma time suka suki ramai ramai jer... makan seulas 2....:P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin