Selasa, 3 Ogos 2010

si Mikhail...

.
last sunday... time aku duk melepak menyetimboatkan diri... bersama AB Clix.... tup tup phone ku berbunyi.... terpampang nama UDA kat screen phone aku tu.... then pickup the phone and bermula lahh perbualan.... :P

Uda aku tanya... nak lepak ngan dia tak.. coz dia ada hal apa ntah kat Shah Alam.... time aku terus tanya... MD ada... dia kata MD kat bangi.... aku mula lahhh fikir... dari lepak jumpa Uda aku tu layan benda yang membosankan itu... baik tak yah...

last last aku decide... aku ke Bangi.... coz nak jenguk MD.... hehehe dah 3 bulan dia lahir aku tak jenguk lagi... volleh.. apa punya pakcik lahh kan... :P

so roger si Ayeen... tanya mahu ikut ke tak... si Ayeen say ON.... terus habis jer event menyetimboat tu... walaupun aku dalam keadaan kekenyangan... aku gagahkan diri pickup si Ayeen... walaupun aku dah rasa tilam memanggil manggil.... but demi si MD.... apa ada hal... :)


memandangkan first time aku gi redah umah adik ipar abang aku ni.... so agak mencabar gak mencari rumahnyer... tapi dengan concept yang selalu aku gunakan... redah dan melihat signboard... finally aku ketemui.... so finally berjumpa lahh kami bersama si Mikhail Dickson..... hehehehe :)

hehehe.... perhhh beratnyer budak bertuah ni... baru 3 bulan.... hahahahha.... tapi apa kisah... janji sihat.... heheheh seronok gak melayan kerenah dia ni... kitorang melepak situ sampai lahh bapaknyer balik... hahahhaha...:))

so begitulahh... sebelum balik... sempat gak lepak mengeTEH... walaupun dah kul 1 pagi... hahahha apa nak buat... so settle mengeTEH... hantar si Ayeen... then aku pun balik terbongkang... dah lahh esoknyer kerja... hahahah tapi apa ada hal... kalau aku ngantuk... aku masuk dalam sarang... =))

so gitulahh kekdahnyer..... pada si MD jangan makan banyak banyak... nanti membesar macam belon.... macam pakcik hang ni plak... wakakkaka... :))

oklahhh as usual stayTuned for next entry ;)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin