Ahad, 22 Ogos 2010

mencari hujan roti john di kuala lumpur dan poppiah basah redah jerr ......

.
amboi... panjang nyer title entry kali ni.... motif...:-? hahahahha ntahlahhh kan... so jom aku ceritakan mengenai entry kali ni.... heheheh :)

oh thursday... tiba tiba member aku si NoraChoii... ajak aku gi bazar kat AU2 AEON Setiawangsa..... katanya ada Cik berbaju kurung berniaga.... bersama DJ HotFM.... so bila aku melihat schedule aku perhhh schedule macam busy sangat... aku pun kata... ok... nanti kita set time tu ke sana....

event ni on sabtu... around 3 petang.... dah start.. so kebetulan pagi tu.. aku kerja... kena standby... and kena prepare sample yang memerlukan ko print kat machine production... so.. aku pun kerja lahh on sabtu.... dari office.. aku ke umah si Mally... niat di hati mahu terjebakkan dia bersama aku... huhuhuhu ;)) finally berjaya...

dan best nyer bukan saje si Mally... si PakTam dan Ana pun terjebak.. tapi dorang naik kereta dorang sendiri lahhh.... hahahahha good good hahahha :)) sampai jer sana... terus ke tapak niaga... dan nampak lahhh Cik Berbaju Kurung tengah gigih menjual Roti John... heheheheheh ;)


rupanya dia partner ngan AG.... so sempat lahh usha usha dan berborak sebentar sama CikBerbajuKurung itu... huhuhu aku pun turut beli roti john yang dijual ok... gigih nyer pasal... hahahahha.... selain si dorang ni... gerai gerai lain ada gak... tak silap aku.. gerai lain ada yang jual laksa... laksa ni si Nubhan yang handle.. so si NoraChoii ngan tentera dia memang ada gigih bersama memberi sokongan... :P

selain tu... Tomok jual air.... Hafiz ayam bakar.... Mohd Mentor jual nasi apa ntah aku ingat nama menu dia ada Madah Berhelah jer... dia partner ngan Farah Fauzana... huhuhu... Black pun ada... Ayu OIAM pun ada... siapa lagi yek... lain aku lupa... wakakkaka.. lagi pun purpose mai just nak ke gerai... Hujan Roti John di Kuala Lumpur jer.... :P
erkkk motif ada poppiah basah... ohhhh... dah alang alang aku berada kat setiawangsa... tiba tiba teringin nak pekena Poppiah Basah Redah Jerr... so gi lahh bazar setiawangsa untuk mencari Poppiah ini... finally ketemui... heheheheh.... sememangnya malatop rasanya... actually dah lama aku tak pekena poppiah basah redah jerr ni... tu yang gigih duk mencari tu.... heheeheh.... bila semua dah dapat... pulang ke shah alam and berbuka di rumah Mally..... :P

so begitulahhh dan pada hari tu... first time aku berbuka without one menu MainCourse... maksud aku tiada... Meegoreng ke.. nasi ke... mee bandung ke... cuma berbuka dengan Roti John dan Poppiah Basah serta air mangga dan tepung pelita... hehehehhe.... :)

so gitulahh actually ceritanya... as usual... stayTuned for next entry ok...;)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin