Isnin, 9 Ogos 2010

tercapai jua akhirnya......

.
finally.... before aku enter to dunia 3 siries...... aku berjaya juga merialisasikan impian yang aku pendam selama ini... huhuhu :)

menjejakkan kaki ku di tanah Bandar Muadzam Shah.... huhuhuhu ;)) apa keistimewaan dan kenapa aku beria benor nak ke sini... tak ada apa pun... just kebetulan... nama ku sama dengan bandar ni jer... :))

ialahh kadang kadang aku bosan bila orang bertanya... ko memang berasal dari Pahang ke... padahal aku tak pernah pun jejakkan kaki ku ke Bandar ni... hahaha so Sabtu lepas... aku telah pun sampai ke Bandar Muadzam Shah ni dengan selamatnya... bersama housemateku si Adul & Khai... :P

so kalau nak tau citer trip kitorang.... stay tuned for next entry.. akan aku sharingkan cerita ini.. dari permulaan sampai ke akhir ok... don't worry.... ;)

TakSangkaYer... :-t
.

4 ulasan:

HaZiFah berkata...

itukah tujuan utama ekspedisi?
sbb sama nama?
hhahhahahhaha cool~~

p/s: ada tak nama bandar ke, pekan ke, nama sama ngan aku? hahahhahahha

KeMatZ berkata...

hehehehhe..... tu lahh purpose sebenar xpidisi ni... selain melihat tempat orang... :P

Adam Arjuna berkata...

tapi....

nama ko tak de huruf 'D' kan?? hehe

KeMatZ berkata...

yup... nama ku tak ada D....
motif dah kenal more than 10years nama aku tak tahu... sentap...:(

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin