Isnin, 23 Ogos 2010

kad raya....

.
memandangkan aku tengah bosan.. tiba tiba aku teringin nak cerita pasal kad raya.... hemmm tiba tiba rasa tertanya tanya... masih ada lagi ker orang menghantar kad raya skrang ye.... :-?

- gambar aku cilok dari pakcik google -

tapi ntahlahh pada aku... tak ada masalah kot if aku masih ingin membeli kad raya dah post pada member member... hahaha... tapi this year semangat tu macam kurang plak... kalau zaman belajar dulu.. atleast aku akan spend around 20kad... volleh... :P tapi this year... hahahha tak sure berapa.... :-?

kena plak dah ada FB.... create gambar... then tag jer kan... tak pun sms jer... so easy.... hehehehhe tiba tiba aku teringat zaman kecik kecik dulu... gigih berebut nak gantung kad raya yang aku dapat.... kalau boleh nak kat area yang ramai orang nampak... :))

tapi skrang... memang dah tak ada dah hiasan kad raya.... huhu kalau ada pun berapa lahh sangat yang aku dapat.... abah aku ye lahh banyak dapat... aku paling cikai pun dari kedai cermin mata... kedai kereta... hahahah :)) dari member... aku tak sure ada ke tak... rasanya tak ada kot....;))

eh apa lahh yang aku mengarut ni kan... dah lahh abaikan... tiba tiba jer buka topic kad raya motif.... oklahhh stayTuned for next entry ok as usual.... ;)

* tapi this year aku ada gak hantar kad raya kat orang.... pada siapa yek..... ;))

TakSangkaYer...:-t
.

2 ulasan:

HaZiFah berkata...

.....lg pn...dulu² ngan setem 20sen dh smpi destinasi...la nie...minima aku rasa setem 60sen ..erk..kot hehehhe

KeMatZ berkata...

50sen untuk semua size... huhuhuhu..... kan... skrang semuanya kena berkira... :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin