Rabu, 25 Ogos 2010

no more her video's on my site ....

.
erkkk what the entry kali ni yang aku cuba karutkan.... :-? dan apakah kaitan nyer gambar di bawah ini dengan ini cerita.... :-/

don't worry... tak ada apa pun yang pelik.... cuma baru baru ni aku dapat one message dari someone yang request agar video video dia dalam my account di keluarkan..... :(

memandangkan niat suci murni beliau dan reason dia meminta aku keluarkan video dia.... tiba tiba aku rasa bersalah plak if aku tak tunaikan permintaan dia.... kan.... ;))

so if kalian ada xplore my site after this... and ada video video yang sudah tiada dalam account ku itu.... so faham faham jer lahh yek... ianya sudah diremove from my account.... :P

so gitulahh sempena hari baik... bulan baik ni... why not if kita sama sama menghormati permintaan dan niat suci murni orang kan... heheheheh :)

so oklahh... as usual... stayTuned for next entry ok... ;)

TakSangkaYer... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin