Khamis, 5 Ogos 2010

Velvet RoseDinner.....

.
kembali menghapdet blog aku ni dengan cerita xtiviti aku.... sorry lahh kalau entry aku sebelum ni agak carut sikit... normallah ketidakstabilan emosi telah berlaku... huhuhuhu ;)) so continue pasal Velvet Rose dinner... apakah ini :-?

hahahha actually baru baru ni aku ada dapat invitation thru FB aku... si DeqSue ni invite ke dinner yang dia kena handle... kira ni macam practical untuk course yang dia belajarlahh... so dia jadi supervisor.... :)

pada mulanyer aku macam tak plan pun nak gi... tapi ntah kakak dia si NoraChoii beria ajak... so try tanya si Adam.. dia pun ON... terus set.... pickup si Adam kat umah dia terus shoot ke venue yang ditetapkan...:)

ya... tu di DeqSue kita... bukan main lain begitu mesra melayan tetamu yang datang... sungguh lahh sopan santun... huhuhuhuh dan dan jer.... time practical boleh lahh cuba kat luar... hahahhha hampeh matilahh aku kena smack ngan dia.... :P


so ni lah dia menu yang disediakan malam tu... tapi tak semua lahh ko dapat... memandangkan kitorang pilih ala ala set kira setiap sessi tu satu menu... so antara yang aku order ialah.... prown toast with manggo salsa.... chicken dumpling soup... lasagna... lovely homesmade biscuit.... and coffee....

tapi boleh tak kalau aku cakap dalam semua menu di atas tu yang sedap cuma roti ngan mentega tu jer.... hahahhhahah :)) tapi serius ok.... Lasagna dia... bapak keras bahagian atas.... dah macam kerak nasi pun ada.... tukang masak dorang ni tak check dulu ke apa before serve ke customer..... choii sangat... [-(

nasib lahh bab bab masakan ni semua... tak da kene mengena dengan si DeqSue ni.. coz dia hanya diuji dari segi kendalikan majlis jer.... so bab bab makanan tu bukan tugas dia lahh.... tiba tiba aku terpikir... mesti tukang masak dia masak ala kadar jer.. al maklumlahh untuk practical session jer.... lagi pun customer bayar murah... maybe... :-B

hemmm... nak buat macam memandang kan makanan itu semua dibayar dengan duit sendiri haruslahh dihabiskan.... lainlah kalau datang makan free kan.. memang aku tak makan sampai habis.... hahahhah ;)) so seperti biasa... settle makan... bayar bagai.. then lepak jap snap snap gambar.... and then cargon lahhh :))

so begitulahhh kekdahnyer.... pada DeqSue.... thanks for the good service... but makanan tak berapa nak cara lahhh.... please remind pada tukang masak yek... huhuhuhu ;)) so as usual lahhh.... stayTuned for next entry ok.... ;)

** rasa annoying sangat kat meja 6..... please lahhh... jangan spoil majlis.... annoying sangat.... choiii :|

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin