Selasa, 11 Disember 2007

Underneath Pokok Kelapak Bowling Tournament

.
Hari ni aku nak duk bercerita pasal apa ye... Macam biasalah hari isnin kan... memang rasa malas nak gi kerja... kena pula cuaca memang sesuai untuk diri ini menarik selimut dah selubung hingga ke kepala.... hemmm tapi nak buat macam mana.... dah kena kerja... lain lahh aku ni business man.... ni pun kerja makan gaji.. machai ajhe.... hehehehehe... so hari ni aku bangun awal coz ikut jadual aku kena ke client site kat Institut Jantung Negara.... so kena keluar awal lahhh sebab korang faham lahh kan jammed ke area jalan tun razak tu memang hanjing sangat..... so around 7.10pagi aku dah gerak keluar ke Kuala Lumpur.... dalam perjalanan time tu aku dah sampai kat Mahameru member aku call kata tak jadi ke IJN postpone esok... dan still kat HongLeong Bank... perhhh... Hangin ajhe... kalau tak sure aku lehh tido lagi kat umah.. tak apa lahh atleast aku lehh usha jalan.... jammed ke tak....

so hari kat office kerja aku tak lahhh busy mana pun cuma still dalam process menginstall Financial Management ni... yang completecated sangat.... so sambil aku tunggu process tu aku pun duk mengarang blog ni.... nanti kat umah aku tinggal upload ajhe.. heheheheh.... so sebenarnya nak citer pasal semalam..... pasal underneeth pokok kelapa bowling tournament anjuran MarshaFC kat Times Square...
Seperti biasa aku mewakili fc aku as ketua pasukan cehh wahh dan dan ajhe... heheheh aku ke sana around kul 1015 macam tu lahhh walaupun before that kak lisa ada sms aku suruh mai 0930 pagi tapi biasalahhh benda benda macam ni jarang ikut jadual... so aku memang sajhe lambat.... seperti biasa aku mai ke sana ngan ika and zie.... dua aweks yang selalu tumpang kereta aku.... hehehehehe atleast tak lahh aku bosan ke sana sorang sorang....

On de way ke sana Pojee, Jas and Dee call aku tanya aku kat mana... hehehehe awal dorang datang bagus bagus... aku ajhe yang kali ni rasa malas nak punctual... sebab takut tragedy alamorphosis berulang lagi.... 3jam tu beb duk menunggu sengal ajhe... hehehehe so sampai ajhe... pojee dah registerkan and take the goodies... hehehehe so Ebi Fc hantar 2 teams.... EbiFC1 diwakili Jastina, Ika, Pojee dan Aku... main kat lane 27.... dan EbiFC2 diwakili oleh Zie, Dee, Dasrul dan Yus.... main kat lane 33.... kira kitorang dipisahkan gitu... tapi ok lahh tak lahh jauh sangat... heheheh... seperti biasa team aku diapit 2 pasukan DaVOm... aku tak tau lahh kenapa dorang selalu letak kitorang bersebelahan.... sesuatua sangat... tapi tak apa atleast DaVom nye bowlers sporting.... tak macam ada satu pasukan time aku main untuk ZilaFC... bercakap pun tak... muka nak keras ajhe.. main hancur gak.... wakakakaka....

Seperti tournament lain kitorang bermain 3 games..... habis ajhe event tu.... kitorang pun melepak kat cafe untuk menunggu keputusan... heheheheh time tu memang kitorang target dapat top 3.. nak nak bila si Jastina 2 kali buat 206 jatuhan pin.... hemmm hebat tak dia ni... tak sia sia masuk team aku... wakakka tapi aku plak yang main worst giler... nak nak game ke 3..... 124 jatuhan pin... apa kes.... adakah kerana aku terfocus sesuatu... hanya ika ajhe yang tau... (hushhhhhh ika jangan bagitau orang.....) sambil menunggu keputusan.... kitorang duk makan nasi lemak yang dorang sediakan untuk breakfast tadi... hemmm sambil makan sambil snap snap pic.... hehehehehhe....

Sebelum dorang umumkan keputusan.... ada persembahan nyanyian dari Marsha serta kawan artis dia... seperti Amylea and Heliza... dorang telah menyanyikan lagu Mencintai dendang krisdayanti... pihak MarshaFC telah buat suprise buat Marsha... dengan membawa 2 Kek.... sempena menyambut hari kelahiran Marsha yang ke berapa ye... aku tak ingat... wakakaka.... satu kek tu besar.... Kek Chocolate Banana... and satu lagi apa ye cheese cake kot... dua dua Secret Recipes nye.... kat kat kek yang besar tu dorang tepek or print muka Marsha... ala ala style kitorang hari tu ajhe buat Cake Bday for Ebi.... heheheheh...
Selesai ajhe bday nye time... keputusan bowling pun diumumkan.... dan didahuli dengan penyampaian hadiah saguhati berupa 4 potong kek hehehehehe... buat pasukan yang bertanding... heheheheh dan one of penerima saguhati tu ialah team EBI FC 2.... hemmmmm kemudian diumumkan 10 pasukan terbaik... dimanakah kedudukan EBI FC 1.... hehehehe... EBI FC 1... berjaya menjadi Naib Johan... buat kali ni... hehehehehhe kitorang kalah ngan Team NONI FC..... hemmm tak next event kita repeat ok..... actually thanx a lot buat Jastina kerana banyak backup point team kitorang... dan dia pun merupakan Best Bowlers Wanita time tu.... ngan jatuhan pin 570jatuhan pin.... tahniah.....

Selepas penyampaian hadiah bagai... kitorang pun bersurai... perhh ayat skima siot... bersurai... so semua balik dan buat urusan masing masing... begitu lahhh citer time bowling Underneeth Pokok Kelapak..... hehehehehhe next event bowling is DaVOM kat One Utama... ahad depan... so... kita tunggu nanti cerita bowling minggu depan ye.... hehehehehehe ok lahh aku nak continue.. buat installation ni.... dah nak berjaya ni..... banyak pulak aku kena run.... hehehehhehehe.... ok calooo...... adios....


[Ika, Jas and Aku]

[Ika, Aku Pojee and Jas]
TEAM EBI FC 1

[Dasrul, Yus, Aku, Zie and Dee]
With Team EBI FC 2

[Team Ebi FC 1 with Marsha]

[Team Ebi FC 2 with Marsha]

[TEAM EBI FC bersama Pengurus Kunyeet]

[Marsha, Amylea and Heliza]

[TeamEbi FC 1 Naib Johan Kejohanan]

[Terima Hamper dari Marsha..... Naib Johan]

[With Masha..... AaauuummM]

[Bergambar bersama hadiah... and bowlers simpanan]

.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wah....dan dan ahje iols jd pengurus pasukan ek....

Tanpa Nama berkata...

eh lupa.....cter karaoke ngan seoul bulgogi xde ker?? tp gambar2 for uor eyes only, jgn le tepek plak ek....huhuhu

KeMatZ berkata...

hehehehhee karaoke tu...hehehhehe memang nak citer... tapi gambar memang tak sesuai.... hehehehhee nanti lahhh wakakkakakaka

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin