Selasa, 4 Disember 2007

AlaMorphosis Bowling Tournament

.
Hemmm.... today borring rasanya aku tak tau nak buat apa.... hemmmm tu lahhh nak kata ngantuk time ni aku tak ngantuk sangat cuma aku agak kebosanan kerana kat client site aku ni tak internet connection.... bukan tak ada sebenarnya ada.... tapi cuma 1 PC ajhe yang lehhh surf.... mean kitorang kat sini ada 6 orang so siapa nak guna kena lahhh gilir gilir... so aku memang malas bab bab complicated ni... so tak ambil port....
Supervisor aku plak tak ada dia gi meeting.... so aku pun sengal tak tau nak buat apa ngan SAS Financial Management ni... dah lahh main office aku call inform pasal VB code aku still ada problem... perhhh bosannya... ni masalah nye kalau kita duk edit orang lain punye kerja.... dah lahh VB aku pun tak berapa bijak... hampeh sungguh....

Dalam bosan bosan ni aku terpikir nak tulis blog.... tu yang duk mengarang ni... tapi kali ni aku nak menceritakan pasal Bowling AlamOrphosis yang berlangsung on ... Nov 2007... Bowling ni bertema kan Raya... korang tau tau lahh idea si ALAM KADIR kan... memang lain dari yang lain.... tapi a
ku memang tak ikut tema... hehehehe tapi aku still prepare bawa baju melayu takut semua team pakai baju melayu kitorang ajhe yang pakai baju FC... aku sampai ke times square around 1030 pagi.... gigih awal... dengan harapan benar lahhh pendaftaran around 11 pagi and games start around 12 macam tu... hemmm sekali hambik ko... 1.30 nak kat 1.45 baru start.... tension dibuatnya.... team aku semua dah down kerana penat menunggu....

so sementara buang masa tunggu pihak penganjur start game... kitorang pun training dulu ala ala panas kan badang gitu... bayar sendiri... kitorang main 2 games tapi 5 orang baling... training kan... hehehehehe..... tiba tiba wakil dari setiap FC dipanggil kerana ada briefing skit... then diorang inform around 1.30ptg baru start... ni atas sebab ... ada antara fc yang tak mai lagi... (perhh hanjing sangat... Alam Kadir pun dah sampai... yang FC lain yang lambat tu apa kes plak nak tunggu.... ARTIST ke dorang tu... ada Blog) heheheheheh...
So around 1.40 macam tu perasmian pun diadakan dengan balingan pertama oleh Alam Kadir (aku tak sure dia buat strike ke tak.. coz lane aku kat hujung kanan jauh dari tengah tengah..... Kali ni ada ... team yang berentap... dasyat gak kan... kira pihak penganjur book full lane untuk penganjuran kali ni...

Syabas dari aku.... So seperti biasa kitorang kena main 3 games seorang dan kali ni satu team 5 orang... team aku seperti biasalahh Aku... Pojee... Zakee..(ganti Hadek last minutes)..... Zie.... and Ika..... kitorang main lane berapa ye tak ingat..
. cuma aku ingat kitorang konsing cross lane with DaVOM (MilaFC)... tapi di sebelah kanan aku pasukan LINDAFC... 2 pasukan dorang hantar... dan yang best nye tu Linda Nunawil sendiri turun padang bermain sekali... (hilang focus aku... betul... time tu 2 kali aku masuk longkang... coz terpandang dia buat balingan.... hampasgas tul aku ni..) Time tu our artist si Ebi pun turut hadir.... tapi dia just bagi sokongan ajhe lahhh... kitorang dah suruh dia main... tapi dia kata tak reti bah... hehehe nda apa dia takut nanti asyik masuk longkang ajha.... hehehehehe....

aku time tu seperti biasalah sambil bowling aku duk mencari artist kegemaran aku untuk bergambar bersama... coz kali ni banyak Senior AF yang turun padang.... heheheh so aku tak lepaskan peluang nak bergambar ngan Amylea yang aku sokong time AF3 .... dan Linda time AF2....(harus bergambar ngan dorang ni....memang aku minat bakat dorang...)
Time games tu... kitorang sempat juga disediakan hidangan makan tengah hari... hehehhehe sambil main bowling sambil makan... memang lahh hancur balingan tu... heheheheh punya lahh ramai time makan tu.. ngan budak budak mana ntah turun mai ambil makanan... tak apa lahh kata open house... heheheheh.... ada gak beberapa player yang mula mula lengkap berpakaian raya... tukar pakai baju biasa... coz tak lehh nak buat strike.... hehehe aku pun rasanya kalau pakai baju raya lengkap sure tak lehh nak main... heheheheh...

habis games around 5 macam tu kalau tak silap... ngan letih and lapar... so kitorang tak tunggu time penyampaian hadiah.. lagi pun kitorang main hari tu memang tak best... coz dah down menungg
u.... lapar... dan bagai bagai lah.... so kitorang duk makan kat restoran Thai.... Aku Zie Ika Loly Dan Hadek... berlima ajhe coz time tu.. Zakee and Pojee terpaksa balik coz ada emergency call... Inspire pun balik coz parent dia dah mai ambil dia.... hemm..... Afza and Ebi pun dah balik coz dorang ada trainning Gym katanya.... ok lahh atleast dorang mai bagi sokongan ... Thanx dari aku sebagai wakil team bowling Ebi Fc... atas sokongan korang.....

Then time makan tu.. KakCharm call aku suruh naik semula ambil goodie bag player... (apakes bagi time balik... heheheh) whatever lahh... aku sempat gak tanya kakcharm result macam mana... then dia inform.... Syawal FC juara... second Bawang FC dan ketiga Adam FC.... hemmmm so aku pun tak kisah... heheheh ntah no berapa team kitorang... kitorang just target top 10 ajhe.... hehehehehhe... tak apa nanti aku email si YAN ALAMORPHOSIS untuk mintak full result. After makan... kitorang pun balik ke rumah masing masing.... hehehehehhe....

then aku pun sms si Yan wish thanx atas invitation to join the event and tanya dia about full result.. after 3 or 5 days aku tak ingat... tiba tiba aku buka email aku... YAN send the result... dan yang mengejutkan aku... kitorang dapat no 5... keseluruhan... tapi tu termasuk team ALAMORPHOSIS yang juara sebenarnya... so kalau tak termasuk dorang kitorang no 4... perhh memang unexpected... dan beza ngan ADAM just 50pin ajhe. Aku mula menyalahkan diri aku... coz dua kali longkang tu... rugi benor... hehehe nak buat macam mana tak ada rejeki... heheheheh gitulah suasana time alamorphosis open....

hehehehehe pada penyokong yang mai memberi sokongan pada team aku... thanx a lot... dan tunggu next event for bowling UNDERNEETH POKOK KELAPAK MARSHA FC OPEN ON 9hb12... ok.... hehehehehhe (harus aku tak lehh focus lagi.. kalau lane aku sebelah lane Marsha....aduh...)
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin