Ahad, 16 Disember 2007

Lepaking at One Utama

.
Aku nak citer pasal cerita aku hari jumaat lepas..... hari tu merupakan hari ke empat aku di IJN.... Institut Jantung Negara... apa aku buat kat sini.... hemmm dah IJN kan.... masuk wad lahhh apa lagi.... hemmmmm ishh selisih nye mulut.... kena betul betul baru tau.... aku kerja kat sini.... client site..... mula mula aku kena kat MMC kat area jalan Raja chulan depan ngan monerail Raja chulan.... tapi tak jadi.... aku kena change ke IJN.... hemmmm tapi ok gak kat sini... aku rasa selesa berkerja kat sini... bila aku rasa dah ngantuk or bosan.... release aku nye minda jap aku akan jalan ke lobi IJN beli air ke... sambil usha awek nurse mana tau ada terpikat... hehehhe tapi tak ada maknanya semua tu... hehehehehhehehe......

jumaat hari tu hujan lebat.... so lepas solat jumaat time aku on da way nak IJN tiba tiba ajhe aku kena selesema..... damm... ni gara gara lepas jumaat aku redah hujan nak ke kereta lahh ni tak pun malam tadi.... aku main hujan... so tiba tiba aku dah tak berapa stabil dah dan nak buat kerja pun rasa macam tak lehh nak focus.... then member kerja aku pun dah perhatikan aku ni kurang stabil... dan suruh gi farmasi bagai... heeheehehe aku buat dek ajhe aku jawab aku OK.... then time tu aku plan nak balik awal.... coz tak berapa sihat kan (ada alasan lah....) so around kul 5.10 macam tu aku inform aku nak balik.... sekali member kerja aku dua orang lagi tu... cakap ok lahh kitorang pun balik... wahhhh.... dan dan ajhe aku ingat nak balik awal dari dorang... hehehehehhehe

so sampai aku kat rumah.... aku terus terbaring...... malam tu aku plan nak gi training...... nak main bowling coz ahad nanti ada games... dalam keadaan tak berapa stabil pun aku gigih nak membowling.... tapi aku memang macam tu... bukan jenis layan penyakit.... hehehehhehe..... time tu aku sampai rumah around 5.45ptg... plan ngan budak mentari court.... nak bowling and layan movie.... dorang set... so aku kata around 9 aku sampai.... hemmm so aku tido dulu.... relax lahh katakan... then kebetulan member aku sorang ni call... tanya khabar... ceh wah.... dan dan tanya khabar aku... padahal kawan ni yang baru kluar hospital... hehehehe tapi aku tak inform pun aku tak berapa sihat... just cakap selesema... hehehehe.... after that... aku duk surfing internet....

so tepat kul 8 30 malam macam tu.. aku pun gerak... dan inform kat dorang... aku on de way...... nak haram.... jammed nak ke sana tu macam hanjeng sangat..... benda yang paling aku tak berapa nak minat... padahal rumah dorang ni bukan jauh dari federal... tapi nak u turn tu..... mak ai... naik demam aku dibuatnya..... then bila dorang naik.... mula lahhh ngarut bagai... dan aku pun gelak sampai lupa aku time tak sihat.... hilang demam aku... hehehehheheh.....

so sampai ajhe kat sana... tiba tiba aku memang tak larat nak membowling.... then dorang pun kata tak ada mood nak main... so kitorang pun just plan nak layan movie...... so beratur lahhh... time tu mulalahh masalah nak pilih cerita apa...... ada yang tak nak nengok citer melayu lahhh... ada tak nak nengok citer cartoon lah.... hemmm dorang tanya aku... aku just jawab tak kisah... nak nengok ANAK HALAL pun aku layan... walaupun baru malam tadi aku nengok...... sebab citer dia pada aku best.... hemmm nak nengok chipmunk pun boleh..... then bila nak sedapkan hati semua.... kitorang pilih GOLDEN COMPASS......


[Khai makan bubur McD... aku yang demam pun makan Burger]

[Kentang Goreng.... McDonald]

[Mc Donald One Utama]


then sementara nak tunggu cerita tu start kitorang pun gi lahh cari makan.... sebab belum makan lagi masing masing.... so pilih punya pilih..... cerewet masing masing..... finally McDonald.... hambek ko.... kat wing lama plak tu.... tak apa gi ajhe.... then..... kat situ kitorang pun mula lahhh makan... snap snap pic.... sambil sembang topic yang sememang nye semua mengarut... dan mengarut sekarut yang boleh..... then after makan nak gerak balik ke wing baru.... sambil begambar.... then ambik ko kena tawaf kat luar sebab pintu dah tutup...... padan muka.....

[Menapak Kat Luar nak ke Wing Baru.... Suka lah Asin leh bakar ubat nyamuk..]

[Sempat Possing Ngan Hadiah Mana ntah aku Jumpa]

[Asin Ada gak macam Beckham tapi tang jari kau ajhe lah]

[Besarnye Phone ni]

so nak citer pasal wayang.... hemmm aku tak tau nak citer apa.... pasal GOLDEN COMPASS ni.... hemmm sorry lah ye... kalau korang tak setuju ngan pendapat aku... citer ni memang hanjeng sangat... blur... tak tau kenapa.... aku baik baik dah rasa ok tiba tiba nak demam balik... ntah lahh pada aku kot... hehehehhehe dalam tu juga aku duk mengomel bagai.... ntah lahhhh so malas nak explain citer tu panjang sebab tak best... tapi aku beli dia punya combo.... hehehehhehe jam pocket.... so after layan movie tu... aku pun hantar dorang balik.... dan aku pun balik...... coz pada sabtu aku ada perjumpaan ngan budak budak ACCP.....

so will be continue next episode ok.... layan.....
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin