Rabu, 5 Disember 2007

Gempak Selebriti Astro Subang Jaya

.
Hemm... nak citer pasal ni... aku pun no idea... tapi yang pelik nye gigih benor aku gi sana sorang soran
g.... hehehehe.... nak buat macam mana kan.. bukan jauh pun subang parade ni dari rumah aku ni.... start kereta ajhe jalan..... then mula mula si Lisa and Afza akan turut serta... tapi bila aku sampai sana aku call... dorang kata dorang still kat Izzi Restaurant deal pasal BDay party for next week...(24hbNov)... so aku ke tempat dituju... event still tak start lagi... coz dorang still buat audition untuk Raja Lawak 2.... so sementera nak tunggu event start aku gi ke MEPS dulu kluar kan duit... and gi cari air... haus beb... hehehehhe

Event pun start around
2.45 macam tu aku tak sure... then first performance ialah nyanyian ramai ramai budak AF... lagu SAYA ANAK MALAYSIA.... heheheheh Artist Af yang hadir... Selain Ebi... fitri sebagai MC... syawal akma dekna noni nora aswad afiq dan siapa lagi ye... tak ingat... heheheheh.... so lepas performance ramai ramai tak silap kau si NONI buat persembahan solo dia ngan lagu... AKU KAU DAN DIA... nyanyian kumpulan DIVA..

hehehehe tenga
h seronok aku merakam video tiba tiba aku rasa ada orang tepuk bahu aku... toleh toleh... lorr EZ dan Auntie Rubby .... mai gak... heheheheh then ada lahh member .... aku tanya macam mana tau ada event tu so si EZ ni inform dia scodeng eTALK... heheheheh rumah dia kat Shah Alam tu yang leh mai tu... release tension katanya stress baca buku... maklum lahh minggu exam... nak cari semangat katanya... huhuhuhu

lepas tu si KakCharm plak sampai tegur aku... heheheh
dia main ngan mamat apa ye nama dia Houdini... budak rumah biru (cari.com) heheheheh.... then aku pun snap snap pic.... bagai... dan 2 lagu nyanyian si Ebi solo aku rakam.... hehehehe sebab tu dalam koleksi gambar tak ada gambar dia tengah nyanyi... kalau ada time dia duk nyanyi ramai ramai... duk melepak sampai habis aku ngan si EZ and Mama dia Auntie Rubby... event habis around 5 something macam tu... aku pun gerak balik.... and update gambar kat Gallery....

~ Ebi Kornelis ~

~ Noni Aswad and Nora serta Ebi di belakang Noni ~

~ Ramainye Yang Mai Nengok GSA ~

~ Dekna ~

~ Akma ~

heheheheh so gitulahh citer pasal GSA di Subang Parade.... heheheheh so next citer... aku tak tau citer apa... so tunggu ajhe lahh ye.... thanx...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin