Rabu, 26 Disember 2007

Kesengalan Melanda....

.
Hemmm.... hari ni aku kembali kerja setelah cuti panjang... tak panjang sangat lahh cuti ni.... cuti dari khamis lepas sempena raya qurban..... sampai lah semalam aku bercuti sempena raya natal... hehehe so hari kembali balik kerja.... so hari ni agak awal plak aku sampai kat IJN... tak tau kenapa sebab timing aku keluar dari rumah macam biasa gak around 8.10 pagi... tapi memang ajaib jalan clear nak nak kat area PWTC nye persimpangan tu... mungkin orang still bercuti kot.. heheheh maybe....


so sampai ajhe kat office.... aku buat kerja aku seperti biasa dan setup lagi DIS for IJN ni... benda semua dah settle dan cuma aku confuse sikit pasal kedudukan beberapa file aku yang terletak tak sepatutnya di tempatnya... so benda ni actually dari last week dah berlaku... aku try xplain pada partner aku but... biasalah thru sms dia agak kurang mengerti apa yang aku maksudkan... oleh kerana last week satu minggu aku tak berada di IJN... so tadi aku sampai aku printscreen benda yang aku maksudkan then aku email kat partner aku tu... hehehehehehhe..

lepas aku buat benda tu... aku dah mula tak tau nak buat apa.... mata dah mula mengantuk... so aku pun naik ke lobi IJN gi ke kedai runcit... cari Nescafe... and gula gula untuk aku mengunyah menghilangkan rasa ngantuk aku.... then balik aku continue godek godek DIS ni.... then tiba tiba aku teringat member aku.... aku call nak tau keadaan dia and dia kata dia ok but macam biasalahh keadaan dia still not berapa baik sangat lahh.... so dia kata kat aku jangan risau pasal dia... aku pun tak tau bila nak gi jenguk dia coz memang dah lama aku tak jenguk dia...

dah lahh aku tension ngan member aku sorang ni.... ntah apa kes sukasukihati dia ajhe nak sound aku awat tak gi jenguk member aku ni.... siap lehh kata aku ni busy bangat lahh... apa kes... tak kan lahh aku nak buat press conference aku gi jenguk member aku ni... aku bukan tak nak jenguk but condition diri aku pun kurang stable sejak akhir akhir ni... dan benda tu menyebabkan aku memang tak lehh nak jumpa member aku tu... so faham faham ajhe lah.... kan tak pasal pasal ajhe aku tersound member aku tu...

tu lahh sebelum sms aku better fikir dulu apa yang nak ditaip kan... hehehe tapi aku mintak sorry lahh... ko salah timing lahh.... hehehehehe ko kenal aku kan... hehehehehe rasanya dia tak kenal kot... hehehehe apa aku ngarut ni ... what ever lahh.. hehehehehehe.... so habis ajhe telefon member aku tu... kesengalan aku bertambah.... nak tunggu masa untuk lunch lama lagi... so tulis lahh blog ni..... and actually nak citer pasal aku kat kluang cuti hari tu... but melalut hambik ko panjang dah.... hehehehehhehe........ so aku rasa better aku buat another topic kan... so nanti lahh citer pasal cuti tu... heheheheheheh

slumber ajhe aku memblogkan diri aku kat office ni... heheheheh apa ada hal..
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin