Ahad, 30 Disember 2007

Sehati Berdansa Final

.
Sehati Berdansa.... hehehehhe aku layan benda ni live semalam kat Putrajaya International Convention Centre (PICC).... actually benda ni memang tak budget pun aku gi sana layan live... kebetulan.... hemmmm semalam tengah ku duk layan internet kat rumah... then one of kawan fc aku... si KakCharm buzz aku thru ym...and ask nak tiket layan Final Sehati Berdansa....

then aku tanya dia ada ticket ke.... dia jawab ada... so aku jawab lahh kalau ada 2 ticket ok lahhh... lehh aku join sekali.... tapi aku tanya ika dulu if dia nak join or not... hehehhehe then dia kata on ajhe... so aku pun deal ngan KakCharm.... so planning around 6 lebih take KakCharm kat office dia and terus shoot ke Putrajaya....

[Stage Final Sehati Berdansa]


kitorang ke sana bertiga.... sampai sana around 7.30mlam.... nengok orang dah ramai dah.... kitorang sempat gak jumpa si Ebi... heheheh kebetulan... dia ada kat area situ.. then KakCharm seperti biasa tanya apa bikin kat sini... then Ebi inform dia terlibat ngan Festival Nasyid Kebangsaan kat Hall A.... but malam tu... rehearsal ajhe... Festival tu berlangsung hari ni Ahad....(coz aku tulis blog ni hari ahad ok) heheheheh....

then kitorang pun gi ke pintu masuk nengok ramai dah beratur.... lagi sekali unexpected.... boleh plak jumpa si Zie, tunang dia dan housemate si zie bertiga tengah beratur.... apa lagi.... join sekali lahhh... tak sangka plak jumpa dorang kat situ... aku ingat aku KakCharm and Ika ajhe dari KBian... heheheheh selain dari tu DaVom nye team pun ada mai... coz malam tu si Mila ada perform nyanyian gitu... ehehehehhehe so kira ok lahhh ada gang yang kitorang kenal....

lagi sekali benda yang tak dijangkakan.... boleh plak jumpa Jastina and the gang... ya rabbi.... ada juga dorang ni... heheheheh so semakin havoc lahh kitorang time tu... eheheheheh bila masuk dalam... kitorang duk asing asing coz depand on type off ticket.... so aku, Ika and KakCharm... duk belakang team Ann and Wafi nye FC... boleh.... hehehehehe layan ajhe lahh... boleh plak dapat spanduk kecik Wafi and Ann tu... ehehehe tak pasal pasal time tu kitorang join FC Ann and Wafi... hehehehe...


[Zie, Zam(housemate Zie), Ika, KakCharm & Aku]

tapi bukan aku nak cakap lahh performance malam tu... Ann and Wafi memang superb... and V and Shidi ala ala playsave gitu... tu pada pandangan aku lah..... tapi aku tak kisah pun siapa menang.... dua dua ok.... tak ada hal lahhh... aku pun bukan layan sangat benda ni... dan kalau tak silap aku first time aku nengok pun time aku jenguk member aku kat hospital... kalau tak silap time tu tema bollywood... hehehehhehe


[Shidi & Vanida dinobatkan Juara Sehati Berdansa]

[Shidi & Vanida dan Choreography meraka ]

so event tu habis around 1030malam.. dan seperti dijangkakan and diketahui Vanida Imran and Rashidi Ishak dinobatkan juara Sehati Berdansa yang pertama...(ada lagi ke benda ni next year) hehehehhe settle semua aku sempat lahh snap pic beberapa keping kat situ.... hehehehehhe bohonglahh kalau aku tak bawa camera ke event macam tu kan.. heheheheheh

[Ika, Aku, Zie, Beckham (DaVom) & Zam (housemateZie)]

[Aku & Jastina]

[Bersama Sham Kamikaze]

[Anak Siapa lah Yang Duk Kejar Belon ni ????]

[Sebahagian Penyokong V dan Shidi]


lepas event tu kitorang pun gerak balik... and singgah kat ampang makan... coz lapar sangat hehehehhe makan area situ coz lepas tu senang nak hantar KakCharm coz dia duk area AU1... hehehehehe settle makan semua and hantar KakCharm aku ngan Ika pun balik.... aku sampai rumah terus terbongkang tidur...

hehehehhe so gitu lahh citer pasal aku gi layan Sehati Bendasa Live... Thanks pada KakCharm coz bagi weols ticket final Sehati Berdansa....and Tahniah Pada pasangan Rashidi Ishak dan Vanidah Imran kerana berjaya menjadi juara.... pada Ann and Wafi... tak apa korang pun superb gak malam tu.... hehehehehehhe....

layan.....
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin