Selasa, 25 Disember 2007

Christmas Dinner Party.....

.
Hemmm nak citer pasal dinner party hari tu..... sempena sambutan hari Natal company aku telah adakan dinner untuk semua staff dia di Carnaval Churrascaria ala ala Brazilian nye restoran lahhh.... hemmm..... hantam ajhe lahhh janji free... company sponsor... ko mai datang bawa perut ajhe lahh.....

aku sampai around 7.45 macam tu.... lepas balik training dari SAS Center.... aku balik umah lepak mandi semua.... dan gerak ke sana.... tempat tu kat damansara jaya... tak jauh dari rumah aku yang terletak kan seksyen 14 ni.... so sampai ajhe kat situ ada beberapa member aku dah sampai...

so sampai situ kitorang duk menunggu yang lain... ada yang dari office terus gi ke sana... dan aku rasa majoriti semua macam tu kecuali aku ngan partner SAS aku.... si PohLynn sebab kitorang ada training minggu tu.... then around kul 8 kitorang pun semua mula ambil makanan ala ala buffet macam tu lahhh.....

then time makan tu... baru dorang mai hidangkan menu utama like... ayam... ikan.... daging lembu.... daging kambing..... dan turkey panggang.... ye ye aje aku ni.... hehehehehheheh selain tu sausage pun dorang bagi... udang.... dorang hidang ala ala cucuk kat satu besi then dorang mai... dorang potong seslice untuk di makan.... heheheh ntah lahh tak nak bagi orang ambil banyak kot... hehehehehhe

[Jangan takut Vincent.... Dia nak bagi ko makan tu.... ]

[Lauk Buffet yang dihidangkan... Semua Sayur.... WhatTha....]

[Sayur lagi..... Arrggghhhh]


lepas makan kitorang adakan majlis tukar tukar hadiah... hehehhehe sambil tu kitorang kena teka siapa bagi hadiah tu.... hemmmm memang meriah lah.... lepas majlis change hadiah kitorang pun bergambar ramai ramai....

[Hadiah hadiah kitorang]

[WorldGroup Consulting (M) Sdn Bhd Staff]

[Melvin, PohLynn, Syida, Vincent, Aku and KahPoh]


dan lepas tu semua
bersurai.... aku pun balik coz malam tu gak aku balik ke JOHOR.... hemmmm aku balik beraya.... and cuti panjang..... hehehehhe aku gerak dari KL kul 12 malam dari Setapak... ambil cousin aku..... sampai Kluang kul 3.30pagi...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin