Rabu, 5 Disember 2007

FareWell Mohd Firdaus

.
Hari Ni merupakan sekali lagi aku sengal duk ngadap tutorial Finance Management ni.. Nak buat tapi ad
a certain XLS file tak ada dalam folder kat pc ni... so aku skip ajhe tutorial tu and sementara tunggu file tu aku try buat benda lain.... but masalahnye benda tu berkaitan.... so nak tak nak aku duk membaca ajhe lahh.. mata pun dah ngantuk..... maklumlahh petang petang ni dalam bilik kecik yang sejuk.... memang sedap untuk lelapkan mata... aku nengok partner aku sorang tu pun duk terhanguk hanguk ajhe mengantuk... dah lahh dia duk install SAS FM ni kat pc dia dari tadi tak berjaya.... apa lahh payah nye... aku pun tak tau coz aku esok baru nak install... so nanti aku tau lahhh apa azab nye menginstall benda ni....

So
aku untuk aku ilangkan ngantuk aku ni... tiba tiba teringat nak tulis blog aku.... hemmm apa lagi ye citer yang aku belum citer.... tiba tiba aku teringat nak buat story pasal Farewell member aku si MohdFirdaus.... heheheheh dia ni skrang dah kat hulu mana ntah kena campak heheheh sebab dia skrang duk kerja sebagai pegawai system maklumat Kerajaan... hehehe ohhh kat Pengkalan Hulu... Perak kot... heheheh ambil ko... nasib baik tak kena campak ke sabah sarawak.... hhehehehehehe.....

event ni idea dia dari budak budak rumah si daus ni lahhh budak budak mentari.... Si Shah
suggest nak buat makan makan before si Daus keluar dari rumah dorang dan berangkat ke Pengkalan Chepa...ehhh Pengkalan Hulu.... so kitorang plan kat buat khamis malam 22hb Nov lepas semua balik kerja.... selain budak rumah mentari... si shah asin wahab khai daus dan aku.... kitorang turut ajak si adib and zarul.... so planning benda ni around 9 malam kot... coz masing masing balik dari office lambat time tu....
tempat.... hehehehehe pada m
ulanya budak budak ni memang tak ada idea ... so aku ni sajhe ajhe bagi idea kat Nailis Uptown.... aku siap inform tempat tu cool... relax... and ada live band....

heheheh tapi one of member kito
rang ni leh cakap....
"Hello... ko ingat siapa yang kita nak raihkan... Daus tu.. kalau wahab or Shah lain lah... nak ada band bagai"
heheheheheh then aku jawab...
"Ishh aku
tau lahh yang nak diraihkan daus... jangan risau tak ada nye tarian pussycatdoll... hehehehehe"

so confirm kat situ.... s
o kitorang pun berkumpul kat cimb uptown tu.. coz budak budak ni tak tau kat mana sebenarnya kedai tu... so then baru gerak cari parking and tunggu si adib and zarul plak... si adib plak lehh ke tempat makan uptown tu... hehehehehe then dia pun gerak setelah kitorang inform kedai tu atas bank Allience... hehehehe.... so naik atas... kitorang duk kat pondok kecik... muat ke dah lahh kitorang semua ni big big saiz.... paling kecik pun si kudut (asin) and daus.... si khai pun not bad besar ala ala garfield gitu... hehehehe... alhamdulillah muat gak...

kitorang pun order semua..... dan sambil tu menunggu kehadiran zarul... yang masih belum sampai... lepak makan sambil gossip sambil duk citer pasal kerja... dan sambil mendengar live band.... sampai ke kul 1130 malam gak lahh.... seperti biasa si daus ni dah ngantuk.... so sempat gak kitorang snap snap gambar bagai... hehehehehe then lepas tu... kitorang pun bergambar kenangan bersama daus.... heheheh memang seronok.... time tu... dan dorang pun suka tempat tu..... nengok lahh siapa pilih... wakakakka.... so gitulahh citer nya.... pasal farewell daus ni... ok lahh daus aku doakan ko seronok kerja kat sana... sure ko lehh simpan duit nak kahwin kan... hehehehhehe...

~ antara minuman yang diorder ~

~ Firdaus yang diraihkan....
Asin and Wahab sibuk ajhe usha makanan Daus ~


~Gambar kenangan aku ngan Daus ~


~Housemate Daus... Meranti Team
Shah... Khai... Wahab... Daus... Asin ~


~ Daus with 2 Oracle Developer
Azarul and Adib ~


~ Ramai Ramai.... Picture Taken By Shah ~

ok lahhh aku pun nak continue tutorial aku yang tertangguh coz duk buat citer blog ni.... wakakak ok caloo..... balik umah ni aku upload ke blog... kat sini tak lepas.... hehehehehehe adios....
.

2 ulasan:

Firdaus berkata...

Sudah hampir 7 tahun berlalu.. :-)

KeMatZ berkata...

Wallawehhhh ...

x sangka mu jenguk gak ruangan ku ini kan ..... hehehehe

:D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin